Peter
Kan zijn dat ie niets met de beach polyp te maken had, maar toch echt was ie er wel de keren dat de beach polyp in Deventer stond.
Kan zijn dat het tijdelijk was, dat weet ik niet. Maar dat ik me heb voorgesteld aan hen, en de namen Michel en Patricia te horen heb gekregen is toch echt iets wat ik niet verzin.
Maar om verdere dingen te voorkomen, beter is het om dit allemaal te laten rusten.
Mijn vraag was welke zaak Michel nu bezit, en die is beantwoord, dus daarvoor dank.
Edit: wellicht is/was het beter dit allemaal niet te vragen, want blijkbaar wordt er tegenwoordig best aanvallend gereageerd op sommige vragen.
Dat ik me kan herinneren dat ik me voorgesteld heb aan Michel en Patricia, is in mijn beleving. Anderen waren er niet bij, dus kan ik me goed voorstellen dat men beweert dat Michel en Patricia in andermans ogen er niets mee te maken hebben, maar goed, hoe moet ik anders uberhaubt bij de naam Michel terecht zijn gekomen.
Dat Michel en ook Patricia achter de knoppen hebben gezeten ten tijde van de zomerkermis in Deventer lang geleden staat in mijn ogen vast. Dat men daar anders over denkt, kan best, en mag ook, maar vertel mij dan niet dat ik het allemaal niet weet, want nogmaals; Hoe moet ik anders bij de naam Michel en Patricia terecht zijn gekomen? En blijkbaar bestaat Michel Boesveld in ieder geval zelf wel.
Wellicht dat het dan tijdelijk was dat ze achter de knoppen zaten bij de beach polyp.
Blijft een feit, dat het mij een erg fijne herinnering heeft opgeleverd.