Martijn-maramsp Edit: wellicht is/was het beter dit allemaal niet te vragen, want blijkbaar wordt er tegenwoordig best aanvallend gereageerd op sommige vragen.
Ik moet even eerlijk zeggen dat mij dit behoorlijk begint te storen.
Ik kan me nog een tijd herinneren dat ik, liefhebber zonder echte kennis van zaken mbt de wereld áchter de mooie kermissen die ik bezocht, gewoon een vraag kon stellen. En daar dan ook gewoon antwoord op kreeg.
Tegenwoordig durft niemand meer wat te vragen, bang om iets verkeerds te zeggen. Want dan wordt je óf uitgelachen, (hahaha, wééét je dat niet? Dan ben je ook geen liefhebber zeg. Pfff), óf afgefakkeld. (jeetje, dat je dat durft te vragen, waar bemoei je je mee zeg. Pffff!)
Sommige dingen zijn niet geschikt om openbaar te zetten, zoals financiële zaken en relatieperikelen, maar wie reist er met wat en wanneer lijken me echt hele normale vragen voor ons liefhebbers.
En als je dan misschien een verkeerde naam hebt onthouden, dan kan dat toch ook op een normale manier gezegd worden? Waarom alleen een negatief antwoord…
Ik begin er een beetje moe en moedeloos van te worden, maar mss ligt het aan de spanning en teleurstelling over deze tijd en de onbekende duur van het moeten wachten. Is iedereen gewoon wat meer geprikkeld.
Maar een FORUM is bedoeld om met elkaar in gesprek te gaan over dingen. Als strakjes als de kermissen weer opstarten en je hier alleen foto’s kan zien en een like kan geven, zonder een vraag te mogen (of durven) stellen, of commentaar te mogen (of durven) geven, wat voegt kermisclub.nl dan nog toe aan de andere nieuwsbronnen als facebook en instagram?