Martijn-maramsp Michael Boesveld reist met een trampoline als ik het goed heb.
Tommy Boesveld heeft een spel container en heeft onlangs de Reactor over genomen

• Alex heeft hierop gereageerd.

DannyR Martijn-maramsp

Michael de Voer, Michael Boesveld, Patricia Boesveld? 😆

Het is Maykel de Voer, en het was niet Michel maar (broer) Tommy Boesveld die eigenaar was van de Beach Polyp, wie Patricia Boesveld is?

En als de achternaam al niet genoeg zegt? Het zijn geen staatsgeheimen die besproken worden maar verder vind ik het wel mooi zo.

Alex Michael de Voer, Michael Boesveld, Patricia Boesveld? 😆

Het is Maykel de Voer, en het was niet Michel maar (broer) Tommy Boesveld die eigenaar was van de Beach Polyp, wie Patricia Boesveld is?

En als de achternaam al niet genoeg zegt? Het zijn geen staatsgeheimen die besproken worden maar verder vind ik het wel mooi zo.

Eens, maar met meerdere reizende familieleden is alleen een achternaam ooit verwarrend. Een voorletter maakt ook al veel duidelijk.

Michel reist inderdaad met de Trampolines. Tommy met de Monsterdrop, Dunk Tank en Reactor. Maykel de Voer met de Future Dance.

Alex sorry dat je je aangevallen voelt omdat ik per ongeluk de naam fout typte. 1000x sorry

Toen ik had geholpen bij de beach polyp was Patricia de partner van Michel (dus de naam had ik toch wel goed). Volgens mij waren ze zelfs getrouwd, dus vandaar ook Patricia Boesveld.
        Maar bedankt in ieder geval voor de opheldering 🙂
        Dat inderdaad Tommy eigenaar was van de beach polyp klopt. Echter de keren dat ie in Deventer stond, heb ik Tommy zelf nooit gezien, maar waren Michel en Patricia samen met de crew present 🙂

• Peter heeft hierop gereageerd.

Martijn-maramsp

Je heb een klok horen luiden maar de klepel nog niet gevonden michel heeft niks met de beach polyp te maken gehad. En patricia boesveld is er niet. En heeft ook nooit bij de polyp gezeten.

DannyR

Voel me niet aangevallen hoor, dus geen excuus nodig. 😉 Al tik je de naam wel voor de 2e x fout zie ik nu. 😆

Peter
            Kan zijn dat ie niets met de beach polyp te maken had, maar toch echt was ie er wel de keren dat de beach polyp in Deventer stond.

Kan zijn dat het tijdelijk was, dat weet ik niet. Maar dat ik me heb voorgesteld aan hen, en de namen Michel en Patricia te horen heb gekregen is toch echt iets wat ik niet verzin.

Maar om verdere dingen te voorkomen, beter is het om dit allemaal te laten rusten.
            Mijn vraag was welke zaak Michel nu bezit, en die is beantwoord, dus daarvoor dank.

Edit: wellicht is/was het beter dit allemaal niet te vragen, want blijkbaar wordt er tegenwoordig best aanvallend gereageerd op sommige vragen.

Dat ik me kan herinneren dat ik me voorgesteld heb aan Michel en Patricia, is in mijn beleving. Anderen waren er niet bij, dus kan ik me goed voorstellen dat men beweert dat Michel en Patricia in andermans ogen er niets mee te maken hebben, maar goed, hoe moet ik anders uberhaubt bij de naam Michel terecht zijn gekomen.

Dat Michel en ook Patricia achter de knoppen hebben gezeten ten tijde van de zomerkermis in Deventer lang geleden staat in mijn ogen vast. Dat men daar anders over denkt, kan best, en mag ook, maar vertel mij dan niet dat ik het allemaal niet weet, want nogmaals; Hoe moet ik anders bij de naam Michel en Patricia terecht zijn gekomen? En blijkbaar bestaat Michel Boesveld in ieder geval zelf wel.

Wellicht dat het dan tijdelijk was dat ze achter de knoppen zaten bij de beach polyp.

Blijft een feit, dat het mij een erg fijne herinnering heeft opgeleverd.

Goeie genade, laten we vanaf nu alsjeblieft stoppen over wie er wel of niet in de kassa van de Beach Polyp heeft gezeten. Bedankt 😉

Martijn-maramsp Edit: wellicht is/was het beter dit allemaal niet te vragen, want blijkbaar wordt er tegenwoordig best aanvallend gereageerd op sommige vragen.

Ik moet even eerlijk zeggen dat mij dit behoorlijk begint te storen.

Ik kan me nog een tijd herinneren dat ik, liefhebber zonder echte kennis van zaken mbt de wereld áchter de mooie kermissen die ik bezocht, gewoon een vraag kon stellen. En daar dan ook gewoon antwoord op kreeg.

Tegenwoordig durft niemand meer wat te vragen, bang om iets verkeerds te zeggen. Want dan wordt je óf uitgelachen, (hahaha, wééét je dat niet? Dan ben je ook geen liefhebber zeg. Pfff), óf afgefakkeld. (jeetje, dat je dat durft te vragen, waar bemoei je je mee zeg. Pffff!)

Sommige dingen zijn niet geschikt om openbaar te zetten, zoals financiële zaken en relatieperikelen, maar wie reist er met wat en wanneer lijken me echt hele normale vragen voor ons liefhebbers.
              En als je dan misschien een verkeerde naam hebt onthouden, dan kan dat toch ook op een normale manier gezegd worden? Waarom alleen een negatief antwoord…

Ik begin er een beetje moe en moedeloos van te worden, maar mss ligt het aan de spanning en teleurstelling over deze tijd en de onbekende duur van het moeten wachten. Is iedereen gewoon wat meer geprikkeld.
              Maar een FORUM is bedoeld om met elkaar in gesprek te gaan over dingen. Als strakjes als de kermissen weer opstarten en je hier alleen foto’s kan zien en een like kan geven, zonder een vraag te mogen (of durven) stellen, of commentaar te mogen (of durven) geven, wat voegt kermisclub.nl dan nog toe aan de andere nieuwsbronnen als facebook en instagram?

MutselMirella

Ben het helemaal met je eens, Mirella. En gezien het aantal likes, ben ik niet de enige. Laten we elkaar gewoon met respect behandelen op dit forum. De één weet nu eenmaal meer dan de ander. Twintig jaar geleden wist ik ook bijna niets van de kermis. Maar in de loop der jaren groeit, mede door het internet, je kennis. Ik weet nu best veel, maar nog lang niet alles. En ongetwijfeld zijn er hier op het forum members die nog veel meer kennis van zaken hebben omdat ze zelf in het wereldje hebben meegedraaid. Hou er dan dus rekening mee dat er members zijn die nog niet zoveel weten. We hebben toch één ding gemeen met z’n allen, de liefde voor de kermis! Dat moet toch een motivatie zijn om elkaar niet af te vallen, maar elkaar te helpen. Daar leent dit forum zich uitermate voor…..

Ik zal vast iets missen dus dan maar de vraag: wie word er nu aangesproken op zijn of haar gedrag?

Alex Ik zal vast iets missen dus dan maar de vraag: wie word er nu aangesproken op zijn of haar gedrag?

Niemand. Enige wat ik een aantal posts terug vroeg was om de welles-nietes discussie te staken over wie er al dan niet in de Beach Polyp kassa heeft gezeten.

Dat staat los van het betoog van Mirella waar ik mezelf ook echt wel in kan vinden. Je moet altijd kunnen vragen hoe de vork in de steel zit (m.u.v. financiën inderdaad), maar als dat ontaard in een, zoals in dit geval, oeverloos gezever over namen die wel of niet correct geschreven zijn, mensen die wel of niet in een kassa hebben gezeten en überhaupt wel of niet bestaan schiet het zijn doel een beetje voorbij en vind ik dat we op een gegeven moment moeten zeggen “het is goed zo, laat het rusten”.

Dat heeft niks te maken met wel of niet vragen mogen stellen, maar álles met een gebed zonder einde in wording 😉

Laten we alsjeblieft een platform blijven waar mensen mogen vragen en daardoor kunnen leren. Je kunt niet alles weten en het is toch alleen maar mooi om als liefhebber meer te weten te komen over je hobby, of juist om anderen te informeren. We zijn allemaal ooit “newbie” geweest hè 🙂

Welke Duitse exploitanten hebben er in het verleden een Huss Frisbee gehad?
                  Er was er toch ook 1 exploitant die er 2 had.
                  Ik weet dat Goetzke Robrahn en Bruch er 1 hadden.
                  Maar wie nog meer?

DannyR

Robrahn is degene die er 2 had, verder inderdaad Goetzke en Bruch.

De andere exemplaren waren van Wingender en Lehrmann.

• DannyR heeft hierop gereageerd.

Die van bruch was toch wel de mooiste in mijn ogen. Helaas nooit in het echt gezien.