Alex Ik zal vast iets missen dus dan maar de vraag: wie word er nu aangesproken op zijn of haar gedrag?

Niemand. Enige wat ik een aantal posts terug vroeg was om de welles-nietes discussie te staken over wie er al dan niet in de Beach Polyp kassa heeft gezeten.

Dat staat los van het betoog van Mirella waar ik mezelf ook echt wel in kan vinden. Je moet altijd kunnen vragen hoe de vork in de steel zit (m.u.v. financiën inderdaad), maar als dat ontaard in een, zoals in dit geval, oeverloos gezever over namen die wel of niet correct geschreven zijn, mensen die wel of niet in een kassa hebben gezeten en überhaupt wel of niet bestaan schiet het zijn doel een beetje voorbij en vind ik dat we op een gegeven moment moeten zeggen “het is goed zo, laat het rusten”.

Dat heeft niks te maken met wel of niet vragen mogen stellen, maar álles met een gebed zonder einde in wording 😉

Laten we alsjeblieft een platform blijven waar mensen mogen vragen en daardoor kunnen leren. Je kunt niet alles weten en het is toch alleen maar mooi om als liefhebber meer te weten te komen over je hobby, of juist om anderen te informeren. We zijn allemaal ooit “newbie” geweest hè 🙂

Welke Duitse exploitanten hebben er in het verleden een Huss Frisbee gehad?
Er was er toch ook 1 exploitant die er 2 had.
Ik weet dat Goetzke Robrahn en Bruch er 1 hadden.
Maar wie nog meer?

• Alex heeft hierop gereageerd.

DannyR

Robrahn is degene die er 2 had, verder inderdaad Goetzke en Bruch.

De andere exemplaren waren van Wingender en Lehrmann.

• DannyR heeft hierop gereageerd.

Die van bruch was toch wel de mooiste in mijn ogen. Helaas nooit in het echt gezien.

Weet iemand een site waar woon en of salon wagens (te koop) dan wel te huur staan?

Mooie foto’s van de frisbee’s.
        Die van Bruch werd een tijdje terug te koop aangeboden.
        Benieuwd waar deze zaken tegenwoordig verblijven

DannyR dacht dat dat een KMG afterburner met een gelijk thema was?

• DannyR heeft hierop gereageerd.

DannyR
            Die van Wingender staat tegenwoordig in Belantis park in Duitsland.

Ezra nee. Het verschil tussen een Frisbee en een Afterburner ken ik wel hoor🤪

Wat zijn de grootste/mooiste kermissen van Zwitserland?

• Xander heeft hierop gereageerd.
              5 dagen later

weet iemand ook een reisschema van de Star Wars van Baillet? (mochten we weer kermis kunnen vieren)

Sjaak-MrRC
                Link werkt raat genoeg niet (stuurt me naar deze pagina terug)
                Maar even op de site gekeken en er staan 2 kmg tangos op ja
                Die staan al geruime tijd in de lood en te koop