Alex Ik zal vast iets missen dus dan maar de vraag: wie word er nu aangesproken op zijn of haar gedrag?
Niemand. Enige wat ik een aantal posts terug vroeg was om de welles-nietes discussie te staken over wie er al dan niet in de Beach Polyp kassa heeft gezeten.
Dat staat los van het betoog van Mirella waar ik mezelf ook echt wel in kan vinden. Je moet altijd kunnen vragen hoe de vork in de steel zit (m.u.v. financiën inderdaad), maar als dat ontaard in een, zoals in dit geval, oeverloos gezever over namen die wel of niet correct geschreven zijn, mensen die wel of niet in een kassa hebben gezeten en überhaupt wel of niet bestaan schiet het zijn doel een beetje voorbij en vind ik dat we op een gegeven moment moeten zeggen “het is goed zo, laat het rusten”.
Dat heeft niks te maken met wel of niet vragen mogen stellen, maar álles met een gebed zonder einde in wording 😉
Laten we alsjeblieft een platform blijven waar mensen mogen vragen en daardoor kunnen leren. Je kunt niet alles weten en het is toch alleen maar mooi om als liefhebber meer te weten te komen over je hobby, of juist om anderen te informeren. We zijn allemaal ooit “newbie” geweest hè 🙂