Kermis Venray 2025
Dit jaar ook maar eens Venray bezocht, want ook deze kermis is vaste prik geworden. Hier staat echt een zeer nette kermis met toffe zaken en ook de horeca pakt goed uit. Dit is wel echt een avond kermis volgens mijn, want voor een zaterdag middag was het niet druk en zaken draaiden voor weinig man dus de omzet zal in de avond wel gehaald worden, anders komen er niet ieder jaar toppers. Ik begon op het kinderplein, waar het erg rustig was en leeg… Ik ben nooit fan van een apart kinderplein, maar ook op de grote kermis stonden er kinderzaken. Dan door naar de schouwburgplein, echt een familie plein en volgens mijn staat daar de mooie turbo polyp ook ieder jaar. Door naar de plein met de topper Eclipse en ook de power dancer staat daar dit jaar. Dan een hele stuk niks naar de Grote Markt en daar staat de Katapult die niks te doen had, maar in de avond zal het wel goed druk zijn met feestende lui. Dan lopen we tegen de disco jumper aan die eigenlijk op het Raadhuisplein had moeten staan, maar niet paste dus nu lekker krap daar tegen de huizen aan bijna. Verder staan hier nog de cake walk, Cocoon en X factory. Dan de Raadhuisplein, waar je echt een rondje moet lopen ook langs de gravitron! Hier staat veel geweld met de Space jam, Autoscooters, Super mouse, Glazendoolhof en de absolute toppers phantom XXL en de sound machine! Heerlijk stukje dus! Een zeer nette kermis dus voor een plaats als Venray!