Svenjj GhostRiderPeter deze samenwerking met Easytoys is wel nieuw. Dat is althans de eerste gedachte die bij mij opkomt bij de naam Dr Willy. 😬
GhostRiderPeter Svenjj Me too, Dr. Willy…. wou het niet melden hier voor de kleinere kijkbuiskindertjes 😁
Svenjj Na er nog eens kritisch naar gekeken te hebben; zou het kunnen dat er DR. WIZZY staat? Als in, dizzy, gek, doorgedraaid? (zou jammer zijn, want ik vond de grappen hierboven zeer geslaagd 😂)
JordiRodriguez LarsJ55 Volgens een podcast die hier niet zo populair is 🙂 zou het om een Huss booster gaan.
LarsJ55 JordiRodriguez “een podcast” haha is dat wie ik denk dat het is, meestal is het daar eerst zien dan geloven😉🤣
Alex JordiRodriguez Dat hadden ze vorig jaar al gemeld. 😉 En de foto’s die op Facebook staan zijn razendsnel rondgegaan ook al heeft men ze ergens weer weggehaald. Maar als het echt voor 2026 is, dan is er knap werk verricht. 💪🏻
Bryan JordiRodriguez deze is inmiddels in premiere gegaan in Antwerpen dit weekend. Dus niet voor 2026 😉
Alex Nieuw voor 2026: Gravity Tower voor Jean van der Beek & Martin Meijer Jr. Het gaat om een Funtime Freefall. Meer info: https://www.facebook.com/share/1BryHgfGYh/?mibextid=wwXIfr
SkitJordan200311 Alex waar gaat deze reizen? Ik neem aan dat het hier in Nederland is want dan hebben we een goeie aanwinst er bij
Forain-Paul Alex Met alle respect voor zo’n gigantische investering. Maar waarom niet een beetje geld uitgeven aan een goed decoratiebedrijf? Dit is gewoon snel met AI in elkaar geflanst met zeer slechte verhoudingen en er zelf een tekstje overheen geplakt. Als organisator van grote Duitse evenementen wordt je met zo’n affiche toch niet enthousiast in vergelijking met de 3 reizende Funtime torens in Duitsland.
Alex ThePatrickRH Ik loop er nog 2 of 3 achter maar ik las op het Kirmesforum dat jullie een gerucht hadden. 😉 Tijd dat je hier wat actiever gaat worden! 🤔🥳
Niels SkitJordan200311 waar gaat deze reizen? Ik neem aan dat het hier in Nederland is want dan hebben we een goeie aanwinst er bij Waar denk je dat de voorkeur ligt als je ziet dat de aankondiging in het Duits is? 😉