DannyR
Dank voor de veren, maar laat ze aub achterwege want voor je het weet ga ik naast mijn schoenen lopen, en voor degenen die mij kennen….. ik loop niet zo lekker meer. 🤣
Verder heeft iedereen wel iemand die iemand kent etc etc, wat ik in vertrouwen hoor blijft ook bij mij en als de “bron” dat weet en je elkaar vertrouwt dan hoor je wel eens wat meer.
Het bovenstaande was al online bekend gemaakt, en die podcast (want die meldde het al) heeft wel vaker interessante info, soms ook waarbij je denkt nu zitten jullie er volledig naast zoals zovelen dat wel eens zitten. Maar als die info gelijk is aan wat ik “hoor” dan kan dat gewoon genoteerd worden. If the cat is out of the bag…… 😉 @ThePatrickRH waar kan de reclame factuur heen? 🤑
Sipkema en het Police Department is interessant, wel benieuwd waar dat dan voorbij gekomen is want die heb ik dan weer gemist. 😄 Je weet maar nooit wat daar wisselt….. rad erbij, rad weg, schommel erbij, schommel weg, schommel weg….. uhh
Ghost Villa weg…. PD terug? 🤷🏼♂️
Soms is het handig om meer dan alleen dit forum of die van de Duitse buren in de gaten te houden. Veel info komt via Social Media of zakelijke websites, en die kun je ook in de gaten te houden. Daar heb je geen eigen account voor nodig, en zo ja soms wel…. maar je hoeft niets te posten of lid te worden onder je eigen naam.