PeterCenturion Ik hou mij de laatste paar jaar verre van het overnemen van berichten als het gaat om nieuwe zaken. Het gebeurt te vaak dat er iets wordt gemeld, terwijl de afspraken nog niet echt definitief zijn gemaakt tussen partijen. Ook gebeuren er soms zelfs tijdens de bouw van een zaak dingen, die de koop niet door laten gaan. Het geven van verkeerde informatie kan schadelijk zijn voor de exploitanten die dan genoemd worden. Soms wil een exploitant ook helemaal niet dat iets voortijdig bekend wordt.
Svenjj GhostRiderPeter deze samenwerking met Easytoys is wel nieuw. Dat is althans de eerste gedachte die bij mij opkomt bij de naam Dr Willy. 😬
GhostRiderPeter Svenjj Me too, Dr. Willy…. wou het niet melden hier voor de kleinere kijkbuiskindertjes 😁
Svenjj Na er nog eens kritisch naar gekeken te hebben; zou het kunnen dat er DR. WIZZY staat? Als in, dizzy, gek, doorgedraaid? (zou jammer zijn, want ik vond de grappen hierboven zeer geslaagd 😂)
JordiRodriguez LarsJ55 Volgens een podcast die hier niet zo populair is 🙂 zou het om een Huss booster gaan.
LarsJ55 JordiRodriguez “een podcast” haha is dat wie ik denk dat het is, meestal is het daar eerst zien dan geloven😉🤣
Alex JordiRodriguez Dat hadden ze vorig jaar al gemeld. 😉 En de foto’s die op Facebook staan zijn razendsnel rondgegaan ook al heeft men ze ergens weer weggehaald. Maar als het echt voor 2026 is, dan is er knap werk verricht. 💪🏻