Mischa58 Poe ik moet eerlijk zeggen ik vind het zwaar tegen vallen! De Salto Mortale is net een ja-knikker. Die arme die maar draaien slaat ook nergens op. Motor is gewoon zichtbaar…. De Octopussy golft niet en wat is de Ikarus grof gebouwd zeg! Duidelijk gemaakt door mensen die volgens mij weinig binding met de kermis hebben….
Die mening deel ik ook. En dan heb je het nog niet gehad over de beugels van sommige attracties, alleen met een dun staaldraadje…heel realistisch 😅
Ze hebben enorm geïnvesteerd in deze kermis, wat op zich al heel positief is. Alleen zie je wel welke medewerker iets beter is in het maken van dit soort specifieke (kermis)modellen en de andere eigenlijk niet.
Onder andere de Apollo 13 en Transformer zijn wel goed gelukt maar voor een aantal modellen kan inderdaad nog echt een slag overheen. Ik vraag me af of het niet beter was om de bouw van een aantal modellen uit te besteden (door kermismodelbouwers) waarbij het waarschijnlijk ook goedkoper was geweest dan het totale bedrag van “750K” wat nu is uitgegeven aan deze modelbouwkermis…