PieterRJ jeffrey Dat wordt dan nog even wachten. Morgen voor 3 weken op vakantie (regenjas mee, ik blijf in Nederland) en daarna veel werken (54 uur per week) en hopelijk nog wat tijd voor deze hobby.
Amar Een aantal maanden geleden heb ik van @Mischa58 deze prachtige Shaker overgenomen. Nu de echte attractie in Moergestel draait heb ik het model van figuren voorzien zodat deze ook lekker mee kan draaien 🤣😅
Loopie-Jeroen Achterkant valt me vies tegen.heeft iemand een foto van de daemonium in het echt achterkant dan.
Lucvangool Loopie-Jeroen De achterkant in het echt is net zoals die bij het Faller model. Gewoon een grijs doek. https://www.kirmesforum.de/attachments/dscf1011-jpg.465301/
Loopie-Jeroen Zie toch nog schoren en gevlochten touw .wat ik op het model niet zie.maar da kan ik zelf wel erbij maken.
Amar Voor wie mij volgt via Instagram en Facebook heeft vast al gezien dat ik de afgelopen week twee prachtige aanwinsten (via een Duitse ebay) voor mijn kermis heb kunnen bemachtigen: de Calypso en Hully Gully gemaakt door @Mischa58 Uiteindelijk zullen deze ook van verlichting worden voorzien, maar eerst andere projecten afronden voordat het zover is 🙂
Distroyer-ashwin Succes met de aanwinsten. Erg mooi gebouwde modellen. En je kan er trots op zijn dat je ze hebt kunnen bemachtigen
Amar Distroyer-ashwin Weer wat printplaten binnen. Binnenkort maar weer verder met het front logo. Dat ziet er goed uit! Ik ben benieuwd hoe deze met de leds zullen draaien, dat wordt vast een gave show! 😃
DennisvO Mijn eerst zelf ontworpen project ben ik aan het printen nu. De afwerking komt nog, schuren plamuren en spuiten, zodat alles mooi strak en glad word. Meer hierover later, dan zal ik een nieuw topic hiervoor openen.
Amar Ook in Kuylendam is er kermis, met een tijdelijke opstelling want de miniatuurstad zelf moet ook nog verder worden ingericht. Nog niet alles is daarom aangesloten en werkend. Hierbij een video-impressie:
Lucvangool Prachtige verlichting! Ook de toegangspoorten vind ik echt heel mooi. Ik zou ze ook wel willen hebben.
Amar Lucvangool Prachtige verlichting! Ook de toegangspoorten vind ik echt heel mooi. Ik zou ze ook wel willen hebben. Bedankt! De toegangspoorten zijn een coproductie geweest van @erikjohan1707 en ik waar ook een topic over was gemaakt. Wie weet of er op termijn een “productiemodel” komt 😅
Distroyer-ashwin Amar Met je PCB kennis nu toch zeker wel 😉 of moet ik hem dan maar eindelijk eens gaan afmaken 😃
Amar Distroyer-ashwin Met je PCB kennis nu toch zeker wel 😉 of moet ik hem dan maar eindelijk eens gaan afmaken Klopt, dat staat op mijn lijstje om uit te werken…naast zoveel andere dingen op dat lijstje 🤣😅
Mischa58 Mooi filmpje! Ik zie dat één van de kruizen van de Spider een beetje blijft hangen. Die kan je iets naar beneden duwen door een mesje of plat schroevendraaiertje tussen de arm en het kruis en dan iets te wrikken. Het loopt waarschijnlijk een beetje aan.
Amar Mischa58 Mooi filmpje! Ik zie dat één van de kruizen van de Spider een beetje blijft hangen. Die kan je iets naar beneden duwen door een mesje of plat schroevendraaiertje tussen de arm en het kruis en dan iets te wrikken. Het loopt waarschijnlijk een beetje aan. Kijk dat is een handige tip! Bedankt Mischa!