Alex En als je ze plaatst zou het netjes zijn te vermelden dat er (vanwege de transactiekosten) extra kosten (en hoeveel) in rekening gebracht worden.
Het is gewoon wettelijk niet toegestaan om een extra kosten te vragen voor een pinbetaling. Ja maar…. ja, ik weet dat exploitanten heilig zijn voor veel liefhebbers! Maar dit is gewoon gierig pauper gedrag van deze exploitant. Een organisator met ballen zou duidelijk moeten zeggen “ pas dit direct aan, anders ben je de komende jaren niet meer welkom” Anders blijf je het pauperige imago van de kermis in stand houden.
En als je € 0,25 voor een pintransactie betaalt, zou ik toch eens opzoek gaan naar een andere payment provider.
GhostRiderPeter De Entertainer heeft een contactloos betaal systeem waar je u tegen zegt, 2 gekoppelde betaalunits die diegene in de kassa middels tablet aanstuurt en 2 klanten tegelijk kan laten betalen. Werkt razendsnel, geen vertragingen zoals bij de pinautomaten hier.
Is van Sumup! Dat exploitanten niet bereid zijn om te investeren in een relatief goedkoop POS-systeem is mij nog steeds een raadsel. Vooral bij verkoopzaken is het meestal nog steeds tijdrovend gehannes met een terminal waar handmatig het bedrag wordt ingetypt.