Eddy Joey013 hmmm wat een vreemd verhaal. Ik dacht dat het XXL gedeelte van de baan geen keuring meer had.
Joey013 Eddy zou ook kunnen, maar ik hoorde dat de eigenaar van de wilde maus xxl het niet tof vondt dat zijn idee gestolen werd. Weet niet of het klopt.
Jan-Niek Goes gaat wel door, nou voor 99% zeker dan. https://www.pzc.nl/bevelanden/goes-krijgt-toch-nog-een-kermis-dit-jaar-een-extra-lange-zelfs~a672e479/
MartijnH Joey013 tussen niet tof en geregistreerd patent zit een verschil.. denk dat dit laatste best het geval kan zijn. Duitsers willen wel vaker dingen vastleggen (bijv. Freifallturm bij fuzzy’s lachsalloon)
Eddy MartijnH als er een patent op zit word het idd lastig. Maar zou dat patent dan voor heel europa gelden?
Micha Eddy vind het een raar verhaal. Het is officieel een geheel ander type achtbaan. En je kan geen pattend op een achtbaan met bepaalde drops hebben lijkt me.
Lucvangool Ik vind dit persoonlijk ook een erg vaag verhaal. Het kan toch niet zo zijn dat je je achtbaan niet mag uitbreiden, omdat iemand met een ander type achtbaan dit al eerder heeft gedaan.
Roderic1986 Ralph Dat vroeg ik me dus ook af. Of dat een Nederlandse exploitant deze truck gekocht heeft, of dat er wellicht een zaak vanuit Nederland naar de UK gaat verhuizen?
Ralph Roderic1986 nee deze vrachtwagen is van een engelsman die bij Frits ropers is hij was vandaag op malieveld in den haag met zijn vrachtwagen
larsdezwarte03 heeft boesveld nog geen eigen vrachtwagen voor de reactor omdat de reactor tegenwoordig door steeds andere exploitanten wordt vervoerd
Niels larsdezwarte03 heeft boesveld nog geen eigen vrachtwagen voor de reactor omdat de reactor tegenwoordig door steeds andere exploitanten wordt vervoerd Hoefnagels staat met de Infinity op zijn (Boesvelds) kermis in Alphen a/d Rijn. Zo kan Hoefnagels wat terug doen voor Tommy 😉
Koen Kan iemand mij vertellen wie de fabrikant is van de Shangai Express, de Franse snelheidsmolen? BVD
DannyR Kevin Je hebt Hoefnagels uit Bakel met het Lunapark. Uit Someren met de 2x Break Dance. Uit Swalmen met de Sound Machine en grijpers en stroom aggregaten. Uit Weert met de Infinity en de Zweefmolen..