Weet iemand van wie deze vrachtwagen is die bij de kermis in voorburg staat

Ralph

Dat vroeg ik me dus ook af. Of dat een Nederlandse exploitant deze truck gekocht heeft, of dat er wellicht een zaak vanuit Nederland naar de UK gaat verhuizen?

• Ralph heeft hierop gereageerd.

Roderic1986 nee deze vrachtwagen is van een engelsman die bij Frits ropers is
      hij was vandaag op malieveld in den haag met zijn vrachtwagen

heeft boesveld nog geen eigen vrachtwagen voor de reactor omdat de reactor tegenwoordig door steeds andere exploitanten wordt vervoerd

larsdezwarte03

ik denk het niet vandaag stond de vrachtwagen van hoefnagels er voor

Kan iemand mij vertellen wie de fabrikant is van de Shangai Express, de Franse snelheidsmolen?
        BVD

larsdezwarte03 heeft boesveld nog geen eigen vrachtwagen voor de reactor omdat de reactor tegenwoordig door steeds andere exploitanten wordt vervoerd

Hoefnagels staat met de Infinity op zijn (Boesvelds) kermis in Alphen a/d Rijn.
        Zo kan Hoefnagels wat terug doen voor Tommy 😉

Welke attracties heeft de fammilie Hoefnagels?

Het zijn meerdere gezinnen denk ik?

• DannyR heeft hierop gereageerd.

Kevin
          Je hebt Hoefnagels uit Bakel met het Lunapark.
          Uit Someren met de 2x Break Dance.
          Uit Swalmen met de Sound Machine en grijpers en stroom aggregaten.
          Uit Weert met de Infinity en de Zweefmolen..

8 dagen later

Weet iemand hoe het zit met de heartbreaker? Die zou na dit jaar vertrekken uit NL

Gaat de kermis in Eindhoven Strijp(Trudoplein) door? Deze zou morgen starten, maar niets meer over gehoord.
            Zo ja, weet iemand dan ook wat hier aanwezig zal zijn?

Youri zag net de aankondiging dat hij doorging op Facebook vanaf morgen. Op een foto op Facebook zag ik in ieder geval de Star Cars van P. Regter voorbij komen.

Waar is de Disco Jumper XXL gebleven? Verbaast me dat deze niet op een van de grotere kermissen die nu draaien staat (Den Haag, Goes, Nijmegen
) Na Arnhem niet meer gezien, of vergis ik mij?

Hallo Kirmes freunde aus Holland.
                Wer kann mir sagen, wie lange es dauerd bis ein Fold-Up Autoskooter fĂŒr den Transport fertig ist fur die reisen zur nĂ€chsten Kirmes ? ( Habe gehört, dass 3 bis 4 Stunden das Minimum ist ?) ( hĂ€ngt natĂŒrlich auch davon ab, ob er komplett aufgebaut ist oder nicht ).

Das hat natĂŒrlich auch mit der Zahl von Personen zu tun, der das GeschĂ€ft abbauen. Auch extra Decoration spielt natĂŒrlich mit und auch die Untergrund wo der scooter spielt einen Rolle (höhenunterschied, schlamm usw ist auch wichtig). Drei Stunden muss man sicherlich als minimum rechnen, normalerweise.

5 dagen later

Zat me even wat af te vragen over jumpers, nadat ik op youtube wat kermissen voorbij heb zien komen waar ze staan.
                  Kan het zijn dat de jumpers zoals de disco jumper en vroeger dan de jumper jumper veel minder hoog “jumpen” als dat een jumper doet zoals bijvoorbeeld de oude jumper van Boesveld (en ja ik weet dat ie hem toen gehuurd had) of de jumper van v/d Wiel, of bijvoorbeeld de franse jumper sky surf van Joly?
                  Want als ik ze met elkaar vergelijk lijkt het net alsof die kleinere jumpers veel hoger komen, of is dit slechts optisch bedrog omdat de grote jumpers een grotere draaicirkel hebben?
                  Alvast bedankt maar weer 🙂

• Micha heeft hierop gereageerd.