Hoe zit het nu eigenlijk met de Spinning Coaster XXL van Buwalda? Klopt het dat het XXL gedeelte nu definitief niet meer gebruikt wordt? Weet iemand de reden waarom, dit was toch een pak toffer en imposanter dan de normale versie?

Jonathan ik had gehoord dat een andere exploitant daar niet eens mee was met die uitbreiding en dat het daarom niet meer als XXL opgezet mocht worden. Weet verder niet of dit verhaal klopt

• Eddy heeft hierop gereageerd.

Joey013 hmmm wat een vreemd verhaal. Ik dacht dat het XXL gedeelte van de baan geen keuring meer had.

Eddy zou ook kunnen, maar ik hoorde dat de eigenaar van de wilde maus xxl het niet tof vondt dat zijn idee gestolen werd. Weet niet of het klopt.

Joey013 tussen niet tof en geregistreerd patent zit een verschil.. denk dat dit laatste best het geval kan zijn. Duitsers willen wel vaker dingen vastleggen (bijv. Freifallturm bij fuzzy’s lachsalloon)

• Eddy heeft hierop gereageerd.

MartijnH als er een patent op zit word het idd lastig.
            Maar zou dat patent dan voor heel europa gelden?

• Micha heeft hierop gereageerd.

Eddy vind het een raar verhaal. Het is officieel een geheel ander type achtbaan. En je kan geen pattend op een achtbaan met bepaalde drops hebben lijkt me.

• [verwijderd]

Micha precies dat. Als het nou om dezelfde type baan ging..

Ik vind dit persoonlijk ook een erg vaag verhaal. Het kan toch niet zo zijn dat je je achtbaan niet mag uitbreiden, omdat iemand met een ander type achtbaan dit al eerder heeft gedaan.

Weet iemand van wie deze vrachtwagen is die bij de kermis in voorburg staat

Ralph

Dat vroeg ik me dus ook af. Of dat een Nederlandse exploitant deze truck gekocht heeft, of dat er wellicht een zaak vanuit Nederland naar de UK gaat verhuizen?

• Ralph heeft hierop gereageerd.

Roderic1986 nee deze vrachtwagen is van een engelsman die bij Frits ropers is
                    hij was vandaag op malieveld in den haag met zijn vrachtwagen

heeft boesveld nog geen eigen vrachtwagen voor de reactor omdat de reactor tegenwoordig door steeds andere exploitanten wordt vervoerd

larsdezwarte03

ik denk het niet vandaag stond de vrachtwagen van hoefnagels er voor

Kan iemand mij vertellen wie de fabrikant is van de Shangai Express, de Franse snelheidsmolen?
                      BVD

larsdezwarte03 heeft boesveld nog geen eigen vrachtwagen voor de reactor omdat de reactor tegenwoordig door steeds andere exploitanten wordt vervoerd

Hoefnagels staat met de Infinity op zijn (Boesvelds) kermis in Alphen a/d Rijn.
                      Zo kan Hoefnagels wat terug doen voor Tommy 😉