Svenjj Bert ik zeg ook niet dat ik de keuze niet begrijp. Als ondernemer kies ik zelf ook eerder voor buitenlandse handel. Maar jammer is het wel.
Bert Svenjj ik denk wel dat de nieuwe XXL vaak in Nederland te zien zal zijn. Immers bij onze oosterburen zijn er genoeg. Op het plaatje ziet het er mooi uit en denk ik dat dit een schot in de roos is van Willy.
Kevin-KJP Svenjj Ga er maar gewoon vanuit die die schommel de eerste paar jaartjes gewoon zijn seizoen maakt in Nederland net zoals de Airborne. Richard-Grunn komen nog wat kermissen bij hoor,, Hoorn, Alkmaar, Zaandam en Leiden 😉
RoodwitterJeroen Richard-Grunn en dan “uitgerekend” Groningen waar hij voor slecht €3,50 ronddraaide! Maar ja, het gaat er natuurlijk om wat er onder de streep overblijft.
DannyR Kevin-KJP ik denk het niet. Duitsland heeft genoeg Kermissen waar beide schommels kunnen staan. In Duitsland is ook veel meer te verdienen dan hier
RoodwitterJeroen Wat de nieuwe schommel van Ordelman betreft, ik denk dat we deze schommel best wel enkele keren in Nederland zullen aantreffen in 2025 maar dat hij de meeste kermissen in Duitsland zal doen! De advertentie is niet voor niets in het Duits!
Marcootje RoodwitterJeroen Daar sluit ik me helemaal bij aan….. Bijvoorbeeld in Tilburg of Weert kunnen we volgend jaar deze schommel best wel verwachten denk ik.
kev077 Zinnecker komt in 2025 met een nieuwe zweeftoren. Qua thema wel apart, maar hopelijk wordt het een flinke bonte toren. Een mooi idee
Alex kev077 Kein fahrchips an der kasse sonst Chupa 🍭Chips. Weer eens een ander thema wat zeker de kinderen/jeugd zal aanspreken bij deze Kolmax toren.
Niels Gaat de Airforce zweef van J. Dauphin dit jaar nog in première? Ik zag foto’s voorbijkomen via Alex Pijl, ziet er top uit! Gaat de zweef m.n. in Nederland reizen of niet?
Ryank2304 Niels Around the World van Dauphin staat verpacht voor Wijchen, dus denk ik dat ze daarmee de Airforce bedoelen.
kev077 Nieuw in Duitsland voor 2025: Gepresenteerd door Karl Hortz Bron: instagramaccount shock wave & Kirmesforum.de
Svenjj kev077 Zegt me helemaal niks, de naam Hortz. Iemand enig idee in welk gebied de beste man normaal reist? Ik zie dat er ook een Hortz met de Avenger trip reist. Wellicht is dat hem.
Svenjj Ronald excuses dat ik een exploitant die ik niet ken, niet volg op Facebook 😀 maar bedankt hoor!
GhostRiderPeter Ronald Wélke facebookpagina? Er staat er hiér geen een vermeld, aan spoorzoeken op andere sites doen we niet, een geheel terechte vraag dus van @Svenjj Iets minder kortaf reageren kan dus ook wel 😉 (typ ik dat nou? 😅 )
Ronald Svenjj Ik volg hem ook niet, maar had binnen luttele seconden een facebookpagina gevonden🤣😂🤣 Sorry voor de overlast, zal het niet weer doen.
Buurman_Jasper Forain-Paul Zou het eerste exemplaar niet naar Down Under ergens gaan? Ben heel benieuwd; lijkt me fantastisch als er hier ook iemand het aandurft!