Gaat de Airforce zweef van J. Dauphin dit jaar nog in première?
Ik zag foto’s voorbijkomen via Alex Pijl, ziet er top uit!
Gaat de zweef m.n. in Nederland reizen of niet?

Niels Around the World van Dauphin staat verpacht voor Wijchen, dus denk ik dat ze daarmee de Airforce bedoelen.

13 dagen later

Nieuw in Duitsland voor 2025:

Gepresenteerd door Karl Hortz

Bron: instagramaccount shock wave & Kirmesforum.de

kev077 Zegt me helemaal niks, de naam Hortz. Iemand enig idee in welk gebied de beste man normaal reist?
      Ik zie dat er ook een Hortz met de Avenger trip reist. Wellicht is dat hem.

• Ronald heeft hierop gereageerd.

Ronald

Wélke facebookpagina? Er staat er hiér geen een vermeld, aan spoorzoeken op andere sites doen we niet,
        een geheel terechte vraag dus van @Svenjj
        Iets minder kortaf reageren kan dus ook wel 😉 (typ ik dat nou? 😅 )

Svenjj Ik volg hem ook niet, maar had binnen luttele seconden een facebookpagina gevonden🤣😂🤣
        Sorry voor de overlast, zal het niet weer doen.

8 dagen later

Forain-Paul Zou het eerste exemplaar niet naar Down Under ergens gaan?
        Ben heel benieuwd; lijkt me fantastisch als er hier ook iemand het aandurft!

Ik neem aan dat een 1e exemplaar in de buurt blijft om eventuele kinderziektes eruit te halen.

Eerste exemplaar zou naar Golden Way Amusements, Australië gaan.

Miss dat Otten weer tijdelijk met zo’n zaak op pad gaat???

PoliceOmar is afgezegd en gaat niet door.
              LimBrabo-Wim niet tijdelijk, Otten gaan er mee op pad
              Dave-Daffie omdat? Ze kunnen op afstand storingen uitlezen en aanpassingen doen. Ook bij kmg is het 2024, en gaat veel vanaf een computer via 5g tegenwoordig.

Distroyer-ashwin wederom een liefdesbaby die kmg combineert tot (hopelijk) 1 leuk kindje…

Nu hopen dat het aanslaat en een succes word.
              Maar met een “kies programma 1,2 of 3 en druk op de startknop” besturing zal het wel tegenvallen.

Joshua1986 Maar met een “kies programma 1,2 of 3 en druk op de startknop” besturing zal het wel tegenvallen.

precieś ik was twee keer op x dancer, dance mix of zo heette het, en eerste rit was handmatig en tweede automatisch, en die tweede was heel vreemd, eerste enorme super.

Joshua1986
                Ik betwijfel of Otten daar nog mee op pad gaat.
                Hij heeft niet voor niks het kinderachtbaantje van Buwalda over genomen