Ronald

Wélke facebookpagina? Er staat er hiér geen een vermeld, aan spoorzoeken op andere sites doen we niet,
een geheel terechte vraag dus van @Svenjj
Iets minder kortaf reageren kan dus ook wel 😉 (typ ik dat nou? 😅 )

Svenjj Ik volg hem ook niet, maar had binnen luttele seconden een facebookpagina gevonden🤣😂🤣
Sorry voor de overlast, zal het niet weer doen.

8 dagen later

Forain-Paul Zou het eerste exemplaar niet naar Down Under ergens gaan?
Ben heel benieuwd; lijkt me fantastisch als er hier ook iemand het aandurft!

Ik neem aan dat een 1e exemplaar in de buurt blijft om eventuele kinderziektes eruit te halen.

Eerste exemplaar zou naar Golden Way Amusements, Australië gaan.

Miss dat Otten weer tijdelijk met zo’n zaak op pad gaat???

PoliceOmar is afgezegd en gaat niet door.
        LimBrabo-Wim niet tijdelijk, Otten gaan er mee op pad
        Dave-Daffie omdat? Ze kunnen op afstand storingen uitlezen en aanpassingen doen. Ook bij kmg is het 2024, en gaat veel vanaf een computer via 5g tegenwoordig.

Distroyer-ashwin wederom een liefdesbaby die kmg combineert tot (hopelijk) 1 leuk kindje…

Nu hopen dat het aanslaat en een succes word.
        Maar met een “kies programma 1,2 of 3 en druk op de startknop” besturing zal het wel tegenvallen.

Joshua1986 Maar met een “kies programma 1,2 of 3 en druk op de startknop” besturing zal het wel tegenvallen.

precieś ik was twee keer op x dancer, dance mix of zo heette het, en eerste rit was handmatig en tweede automatisch, en die tweede was heel vreemd, eerste enorme super.

Joshua1986
          Ik betwijfel of Otten daar nog mee op pad gaat.
          Hij heeft niet voor niks het kinderachtbaantje van Buwalda over genomen

Joshua1986

Ook in 2024 kun je niet altijd alles met de computer en op afstand regelen.
            Vaak is het veel handiger als een technicus het probleem met eigen ogen ziet.

DannyR

Dat wil helemaal niet zeggen of je daarmee fout zit.

“Batske” zegt wel vaker dingen die heel ver weg van de waarheid liggen. Ik snap dan ook niet dat sommige uitspraken ook zomaar gedaan kunnen worden zonder enige bron te vermelden zoals bij (in mijn ogen) minder belangrijke zaken wel gevraagd word.

Onzin uitspraken als “liefdesbaby”, laat staan de wetenschap van wel of niet succesvol een programma draaien van een attractie neem ik dan wel voor lief. 😆

Alex
                Je hoeft het ook niet met me eens te zijn hoor.
                En sinds wanneer is het een geheim dat Otten met nieuwe kmg zaken op pad gaat? Heb je daarvoor ook een bron vermelding nodig?

En je mag het voor lief nemen, maar een vermaakzaak exploiteren dmv een automatische rit aanzetten, vind ik (en nogmaals, je hoeft mijn mening niet te delen) geen exploitatie van een vermaakzaak.

Onzin uitspraak of niet. Dancemix was ook een mix van 2 zaken, en deze zaak ook weer. En ik zeg niet dat het erg is, deze zaak ziet er op tekening leuk uit.

Dave-Daffie niet alles, maar ze kunnen tegenwoordig best veel vanaf de computer.
                Veel dingen kunnen ze op afstand al doen.
                En natuurlijk komen er in het begin technische mensen langs of blijven die er in het begin bij. Kinderziektes houd je altijd wel