Gisteren naar de kermis geweest. We hebben het wel over de gouden jaren eind jaren 90, maar ik vond deze editie met het aanwezige aanbod een van de mooiste edities in ruim 20 jaar. Wie mij een beter jaar in dit millennium kan noemen hoor ik graag.
Natuurlijk, de Broxlaan is niet denderend en Besterdplein al jaren een plek die niets was, niets is en nooit wat zal worden, maar dit nam het aanbod niet weg….
Ik was aangenaam verrast door het Stadhuisplein wat nu veel langer was.dan voorheen en een mooi rad als afsluiter. Hopelijk blijft de plek van het rad de aankomende jaren een plek voor een mooie attractie waar je tegen aan loopt, zeg maar zoals de locatie van het Piusplein (Aeronout) en Ns plein (Konga).
Reactor naast Ghostrider. Super om te zien als ze beiden gelijk draaiden. Tegenvallende was de Energizer, kreeg weinig mensen naar binnen en zag hem slechts 1 keer in de 20 minuten draaien, let wel, dit was in de.middag
Ook opvallend om zoveel mooi geweld in één editie te hebben. Ik kan niet zo snel bedenken welke attractie ik gemist heb.
Prijzen vond ik voor Tilburg meevallen. Zelf.maar 2 attracties gedaan: Konga en de Wildwaterbaan. En in die laatste schoot ik na de splash als een raket naar voren in het bakje… ik kon 2 dingen doen, even schudden en verder gaan of de Telegraaf gaan bellen. Ik koos voor optie 2.
Nee ik was zeer positief verrast over deze editie, een nadeel dan: het wordt moeilijk om dit jaar te overtreffen. Alle Nederlandse toppers stonden er dit jaar.
Geen foto’s. Wel gemaakt maar ik zag dat ze eentonig waren en alles wat ik vastgelegd.had.al reeds was geplaatst.