GhostRiderPeter ik ben helemaal blind, en mijn vriend is slechtziend, en wij hebben voor ons in tilburg niet hulp gevonden, dus wij hebben alles moeten zoeken, en daarom heb ik voorbeeld geen videos, aleen audios..
schrijf jij ook dat
“Ze zijn ook duidelijk aangegeven”
misschien het is goed om te weten, met welke manier? want mijn vriend heeft het misschien gezien, maar hij heeft niet kunnen weten, dat het over wc gaat.
en ja, jij schrijft ook:
“tevens kun je bij zowat ieder terras/kroeg gewoon naar het toilet gaan.”
Ik misschien wel maar mijn vriend wilt het niet doen, want ik weet niet hoe het is in Nederland, maar als ik hier in Slowakije naar toalet bij kroeg of bij restaurants willt gaan, dan moet ik iets bestellen, en dan kan ik.
Waarvan 1 zijde in braille, neee Eric dat is niet nodig, maar ik moet misschien meer weten over waar en wat iets is.
Precies met zo manier als ik de attractielijst als tekst kan lezen, dus als ik zal weten, dat wc zijn op straten (x) (y) (z) ewentueel waar precies, voorbeeld op de straat (x) is wwc bij Break Dance, dan weten wij precies, waar wij moeten.
Oja en als over wc gaat, wij hebben vrijdag om 23 uur wat wc bezoeken, en wij hebben informatie gekregen, dat al dicht is.