GhostRiderPeter Nee, echt niet. klein forum of niet, als juristen geld ruiken, zijn ze er als de kippen bij. Maar prima als jullie het zo laten: jullie forum, jullie feestje 👍️. Niet gaan jammeren als er wel een claim bij jullie terecht komt (en nee, wees niet bang, ik geef niks door aan BD/AD, dat zit niet in mijn aard 😉 ).
Eric Dat was me al langer duidelijk 😉 Ik heb het nu niet over die kermisbezoeker, die komt inderdaad over als een zeurneus. Foutje, kan gebeuren. Hij heeft excuus gekregen en z’n geld terug. De zaak heeft ff stil gelegen en de problemen zijn als het goed is opgelost. Om dan nog een zeurverhaal te houden in de krant is erg overdreven. En dan altijd weer "de kinderen’ er bij betrekken…
Mijn reactie sloeg even op dat stukje over Centurion. Niet netjes om een user op dit forum minstens twee keer zo voor de bus te gooien op het forum. Maar ik vind het ook een beetje naar hypocrisie neigen: ik kan me herinneren dat jij niet zo blij was dat “men” jouw foto’s zonder toestemming overal neerpleurde. Terecht dat je daar boos over was/bent, maar in feite is dat hetzelfde als je een artikel in z’n geheel kopieert.
Maar zoals eerder gezegd: jullie forum, jullie feestje. Jullie zijn (nu) op de hoogte van wat wel en wat niet mag, een gratis tip van mij, en jullie doen er maar mee wat jullie willen (niks dus). Zolang het goed gaat, gaat het goed 👍️