PeterCenturion Ik ken een exploitant die met z’n woonwagen op een camping staat in november-december, niet ver van de plek waar de kraam staat.
Dennisdekermisfietser Alle 3 de foto’s in de binnenstad van Zwolle. De eerste is van Sipkema aan het eind van de Diezerstraat (winkelstraat) De tweede van Annemarie Sipkema op de Grote markt. En de derde, de Dutch Bakkery van Scheffer op de Melkmarkt
LimBrabo-Wim UpwegoRobert toevallig moet ik volgende week bij deze exploitant zijn, zal het es vragen.
Kevin Sorry Kevin, dit bericht hoort niet in dit topic thuis, uiteraard staat het je vrij om een nieuw topic in de Babbelbox hiervoor te openen 😉 Edit: GhostriderPeter, link verwijderd en uitleg geplaatst
Dennisdekermisfietser In het centrum van Nunspeet staat de gebakkraam van Rovers. Deze blijft na de kermis in de herfstvakantie gewoon op die locatie staan.
Erwin In Almere Muziekwijk staat Westenberg In Almere Buiten bij Almereplant staat R. van Houten. In de zomer staat zijn ijssalon op die plek. In Lelystad centrum staat Ben Leek persoonlijk vind ik het niet meer de beste plek.
MartijnH Eindhoven Centrum Het regende nogal dus even foto vanaf de overzijde van de straat En deze stond nu ook in het centrum.
LimBrabo-Wim UpwegoRobert betreffende exploitant huurt lokaal woonruimte, en rijdt dus niet op en neer.