LimBrabo-Wim KermisKo das toch die Gigengack die daar aan de Statendamsewrg, een paar 100 meter verderop richting de A59 wonen?
Dennisdekermisfietser In het centrum van Kampen staat op de Burgwal de kraam van Reinier venekamp, en hij rijdt elke dag heen en weer richting Groningen En langs de IJssel in het centrum staat de kraam van Johan van Reken uit Apeldoorn.
Dennisdekermisfietser In Apeldoorn in de winkelstraat staat de gebakkraam van Verwijk uit Apeldoorn en een draaimolen
MartijnH Larenseweg Hilversum - De Bakjongens Deze hebben ook nog bij 2 andere jumbo’s een kraampje binnen staan waar vanuit oliebollen verkocht worden zag ik vandaag op mijn reclameronde.
Erwin Een paar weken geleden plaatste ik de kraam voor Almere Buiten bij Almere Plant. Afgelopen week is deze vervangen voor een grotere nieuwe versie. Almere - R van Houten
MartijnH Deze kwam ik gisteren nog tegen: Laren van de Bakkerijgroep Tetterroo Huizen - Centrum Huizen - WC Oostermeent
DirkJeroen Oliebollenkraam in Leiden bij het wereldmuseum. Oliebollenkraam bij de winterkermis op Garenmarkt.