Dennisdekermisfietser Eric Ok. Ik stuurde ze steeds ter plekke, volgende keer stuur ik het aan het eind van de dag, komt goed
Oeteldonker-Frank Bij deze ook mijn eerste foto die ik hier ooit heb geplaatst. Voor de lekkerste oliebollen in de omgeving moet je echt hier zijn.
Kevin Van sommige exploitanten weet je ervan in welke plaats ze wonen. Nu zijn er toch wel veel kramen die ver van de thuisbasis van de exploitant staan. Zouden deze weken lang heen en weer rijden? Kan me een foto herinneren die bijna jaarlijks voorbij komt van een kraam waar de woonwagen recht achter staat.
DirkJeroen Kevin alles is mogelijk. Er wordt heen en weer gereden, en andere hebben een plek dichtbij voor de woonwagen.
LimBrabo-Wim Kevin die zijn er ook, kom voor m’n werk mbt tot de oliebollen keuring veel bij bakkers en okk bij kramen, voorbeeld: exploitant woont in Sevenum en staat met de kraam in Vlissingen, weet niet of zij dagelijks pendelt? en zo zijn er idd meer.
UpwegoRobert LimBrabo-Wim exploitant woont in Sevenum en staat met de kraam in Vlissingen, weet niet of zij dagelijks pendelt? ik mag toch hopen van niet, dan zit je minimaal 5 uur per dag in de auto…laat staan de kosten die dat allemaal met zich meebrengt…dan moet je toch flink wat bollen bakken (en verkopen) om nog een boterham te kunnen verdienen…
LimBrabo-Wim UpwegoRobert toevallig moet ik volgende week bij deze exploitant zijn, zal het es vragen.
LimBrabo-Wim UpwegoRobert betreffende exploitant huurt lokaal woonruimte, en rijdt dus niet op en neer.
PeterCenturion Ik ken een exploitant die met z’n woonwagen op een camping staat in november-december, niet ver van de plek waar de kraam staat.
Dennisdekermisfietser Alle 3 de foto’s in de binnenstad van Zwolle. De eerste is van Sipkema aan het eind van de Diezerstraat (winkelstraat) De tweede van Annemarie Sipkema op de Grote markt. En de derde, de Dutch Bakkery van Scheffer op de Melkmarkt
Kevin Sorry Kevin, dit bericht hoort niet in dit topic thuis, uiteraard staat het je vrij om een nieuw topic in de Babbelbox hiervoor te openen 😉 Edit: GhostriderPeter, link verwijderd en uitleg geplaatst
Dennisdekermisfietser In het centrum van Nunspeet staat de gebakkraam van Rovers. Deze blijft na de kermis in de herfstvakantie gewoon op die locatie staan.
Erwin In Almere Muziekwijk staat Westenberg In Almere Buiten bij Almereplant staat R. van Houten. In de zomer staat zijn ijssalon op die plek. In Lelystad centrum staat Ben Leek persoonlijk vind ik het niet meer de beste plek.