Op zich wil ik er wel een berg zand overheen gooien, en wellicht dat ik er na een nacht slaap anders over denk.
Maar echt denk ik oprecht dat het soms beter is om geen reportages hier meer te plaatsen.
Want ik vind nog steeds dat ik er echt enorm veel tijd en moeite in steek, maar blijkbaar stoot ik hier en daar toch nog mensen voor het hoofd, omdat ik inderdaad vertrouw op een database.
Zelf probeer ik ook kennis op te bouwen over dingen, maar helaas ben ik ook geen wandelende encyclopedy, en zal ik dat ook nooit worden, evenals dat niemand dat ook maar kan zijn.
Het enige dat ik vraag, is dat men niet gelijk zo de grond in wordt geboord, zoals soms gebeurt, en inderdaad door fouten van mijn kant.
Maar @DennisvO Nogmaals, het is en blijft mijn mening van wat ik op dat moment zie. En ik zou echt zweren dat ik jou zaken ergens anders ook heb gezien, en ook in Uden. En dat het altijd veel op elkaar leek.
Maar ja, dat is en blijft een momentopname in mijn ogen.
Maar ik steek mijn mening niet onder stoelen of banken, hoewel ik dat soms wel echt moet doen.
Ik zie het echter wel, wat de toekomst brengt. Nogmaals, de reportages typ ik toch wel, dus het is een kleine moeite ze te blijven plaatsen. Maar of ik dat ga doen? Ja, nu denk ik van niet, maar het kan zomaar zijn dat ik daar straks weer anders over denk, ik weet het nog niet.