DennisvO
Bedankt voor deze mededeling, en dus goed om te zien dat er wel degelijk vernieuwingen plaatsvinden, ondanks dat het mij dus niet opgevallen is.
Maar wellicht let ik niet goed op hoor, dat er dingen veranderen. Graag kom ik volgend jaar terug en vergelijk ik het met mijn foto’s van vandaag.
Mbt de vergelijking met Tilburg, tja… Details weet ik niet, maar het viel me echt wel degelijk op, dat er verschil in zat.
Maar nogmaals, ondanks dat het dus “lijkt” dat er niets aan de opstelling gebeurt, is dit dus toch gelukkig het geval.
Mijn excuus als ik het te negatief heb laten overkomen, want dat was niet mijn bedoeling. Volgende keer moet ik dus echt beter opletten.
Dus al met al, heel erg bedankt voor deze opheldering, en echt goed dat jullie dus inderdaad trots zijn op je werk, en dat proberen uit te dragen.
Nogmaals mijn excuses, dat het op mij niet goed is over gekomen, maar het is en blijft ook slechts mijn eigen mening in dit geval, want volgens mij liep er genoeg volk rond, en die kunnen er anders over denken natuurlijk.
Dus ja, tot volgend jaar zou ik zeggen, en dan ga ik er nog beter op letten 🙂
En oh ja. Nu je het zegt, en ik het nog een keer zie, is het inderdaad een topscan. Maar ondanks dat de Sound Machine eigen bouw is, is het wel degelijk een topscan achtige, en andersom in mijn ogen.