De tweede autoscooter.
Een Tagada. Mooi exemplaar, maar ook hier zat niet echt snelheid in.
En voor deze Breakdance gold hetzelfde.
Toch zat deze breakdance wel goed in de verlichting.
En wist het publiek deze breakdance dan ook zeer te waarderen.
Iets verderop stond deze kinderachtbaan.
En weer iets verderop deze 6d simulator, welke de kermis afsloot.
Dat was dan mijn eerste Zwitserse kermis! En ik ben positief verrast, met name door de ritprijzen. Voor een kermis met dit aanbod, op deze top locatie midden in de (zeer) dure stad Geneve, mag deze kermis met recht spotgoedkoop worden genoemd!
Ik weet niet helemaal zeker of het familiedag was overigens. Want getuige de foto van de Speedy Maouse zou het wel eens kunnen dat het familiedag was gezien de penning die ik kreeg.
Maar dat mocht de pret absoluut niet drukken! Echt een mooie kermis hier, met voor de fans van een beetje nostalgie een goed aanbod.
Volgend jaar weet ik niet zeker of ik er weer naar toe ga. Het is bijna 3 uur rijden vanaf mijn thuishaven als ik in Zwitserland ben, maar ik ben blij dat ik er in ieder geval ben geweest, ook al zou het misschien slechts voor 1 keer zijn geweest.
Dit was voor mij een waardige afsluister van het kermis seizoen 2022! En dat het me is gelukt deze kermis te bezoeken was dan ook een zeer positieve verassing.
Ook heb ik dit jaar een nieuw record gevestigd qua het aantal kermissen dat ik heb bezocht.
Dit jaar namelijk 69, ten opzichte van de 67 kermissen in 2019.
Ik wil iedereen bedanken voor het kijken en lezen van mijn reportages.
Tot volgend seizoen!