Hier een Zweefmolen. Een zelfde exemplaar, maar dan iets groter en met vliegende zwanen, stond er onder andere in Gevelsberg en in Essen.
En wat hier opviel, was dat deze een lange rit weg gaf!
En hier een matterhorn genaamd Crazy Run.
Mooi ding om te zien, maar er zat totaal geen snelheid in. Desondanks kwamen de gondels toch nog vrij hoog. Maar om te zeggen dat ie nu supersnel ging. Nee, dat was zeker niet het geval.
Een glazen doolhof.
En nog meer nostalgie! Namelijk een pinfari Zyklon! Ik hou van dit soort baantjes.
Het ging hier om een kleine versie. Althans, ik noem hem klein, want ik noem de varianten die Vorlop heeft, een grote versie.
De eigenaar houd blijkbaar, net als ik, ook van lego. Helaas waren de modellen niet in werking.
Uiteraard heb ik nog even een ritje gemaakt, voor slechts 5CHF. Voordat ik wist wat de prijs was, had ik vermoed dat dit minstens het dubbele zou zijn. Echt een meevaller dus.
Helaas was het allemaal niet je-van-het. Want de wachtrij liep zowel naar de kassa als naar de achtbaan zelf. En dit leidde tot enorm veel voordringen van mensen, zelfs toen ik in de daadwerkelijke wachtrij voor de achtbaan stond trouwens drongen er enorm veel mensen voor.
Dit resulteerde in een wachttijd van een twintig minuten, omdat er ook nog eens slechts 1, en soms 2 karretjes tegelijk aan het rijden waren.
Met de rit zelf was echt niets mis. Die was echt leuk namelijk. Gelukkig maar! Maar sowieso hou ik erg veel van deze baantjes!