Bedankt voor de foto’s.
Ik was afgelopen zaterdag in Tilburg en het beviel weer als vanouds. Uiteraard zou ik kunnen gaan zeuren over de hoge ritprijzen en een paar dubbele zaken, maar dat hoort bij Tilburg, dus daar ga ik niet moeilijk over doen!
Het Besterdplein. Vooraf had ik er mijn bedenkingen over omdat ik het stiekem best een leuk kermisplein vindt, maar ik was positief verrast. Ook in de avond liep er nog genoeg volk rond dat ook massaal in het nostalgische vermaak ging.
Besterdring ietwat chaotisch dit jaar maar wel leuk dat de Powersurge nog bij gekomen is. Toch leuk voor de variatie op dat gedeelte.
NS-Plein altijd positief chaotisch. Met Laserpix als grote publiekstrekker maar natuurlijk ook publiekslieveling Reactor, Thriller en Sound Machine. Een klein nadeel op dit plein vond ik wel de veel te harde muziek bij het Tiroler Dorf. Hierdoor kwam de Soundmachine amper tot zijn recht vond ik.
Burgemeester Broxlaan. Ik wordt ook niet echt warm van deze locatie. Al stonden de Jumper en Breaker wel leuk. Aeronaut helaas iets te ver af. Het leek wel of hij verstoppertje aan het spelen was. Gelukkig had hij het uiteindelijk toch nog een beetje druk en om de kermis eens goed te bekijken ben ik er ook ingeweest. Nadeel op deze plek zie je het Stadhuisplein amper tot niet. Zo’n zaak hoort eigenlijk gewoon op de Heuvel te staan.
Spoorlaan. Ik vond het rondje iet wat choatisch maar wel leuk gedaan. De Eurocoaster stond prachtig. Het Reuzenrad(je) helaas wat minder.
Heuvel en Heuvelring (positief) chaotisch als altijd. De plaatsing van de Time Machine Coaster en de Freefall subliem. Tripje iet wat vaag in de loop, maar de exploitant zal het wel zo gewild hebben.
Piusplein. De Airborne stond prachtig. Ik vind alleen een ritprijs van 10 Euro in de avond erg overdreven.
Paleisring - Ook druk en chaotisch als altijd en wat mij betreft net wat te krap allemaal. De Toxic stal hier zoals te verwachten de show.
Stadhuisplein. Sterk. Vooraal erg mooie plaatsing van de Haunted Mansion. Pandora stond mooi, hij deed het, wij hebben hem gedaan. Het was na Köln mijn 2e keer en ik vind het een flop. Helaas.
Ook hier weer de Jumper en Breaker naast elkaar (toeval?)
De Breaker zeker in de avond qua rit een top. Qua machine vind ik dat de gondels wel nog flink aangepakt moeten worden, want dat piept en kraakt me allemaal net te veel, maar goed ik neem aan dat het helemaal goed gaat komen met deze molen.
WC wagens ook prima geregeld. De horeca wordt steeds maffer met prijzen, maar gelukkig liggen er ook genoeg keten bedrijven op de route waar je voor normale bedragen iets kunt kopen.