Een hangende martel machine, vliegtuigmaatschappij Ordelman, een nagenoeg perfect ritje in de power polyp!, naar beneden storten voor 8 euro, en een spookhuis dat je niet vaak in Nederland tegen zult komen

Euro Coaster van Buwalda.
Mooi dat die weer eens in Nederland is, maar een echte martelmachine helaas.
Jammer dat er geen echt grote zaken voor Tilburg hebben gekozen dit jaar, want er hebben er hier zaken gestaan als de Wildwasser 2, of de Teststrecke.

Dames en Heren!
Hartelijk welkom aan boord op vlucht ORD777 van Tilburg naar Tilburg.
Wegens de huidige situatie in de lucht kunt u tijdens deze vlucht wat turbulentie ervaren.
Desondanks wensen wij u toch een aangename vlucht.

En dan hier, de power polyp van Vader.
Edwin draaide dit keer niet zelf, maar iemand anders.
Ik dacht, in het kader van niet geschoten is altijd mis; Laat ik eens vragen of het mogelijk is, een keer wat langer op de turbo met de armen naar boven te draaien.
Ik dacht, het zal toch wel niet.
Maar wat schetste mijn verbazing:
Ik kreeg zowaar een ritje met bijna een minuut de turbo met de armen naar boven, eindelijk!
Ik moet alleen wel zeggen dat ik het nu wel begrijp waarom Edwin normaal eerst de armen laat zakken.
Want ik vond de molen echt behoorlijk schokken tijdens die turbo met de armen naar boven.
Geen flauw idee wat er aan de hand is, want andere monster 3 polypen hebben dit niet, en deze power polyp vroeger ook zeker niet.
Desalniettemin, was dit echt een fantastisch ritje!

En dan kun je je hier snel naar beneden laten storten voor 8 euro bij de freefall extreme van Boos.
Ik vind het een vrij stevige prijs, helemaal omdat je slechts 1 keer valt.
Bij de Hangover tower van Schneider val je 2 keer, en krijg je er ook nog eens een fantastische show bij.
Hier was er op dit moment geen show, maar ik moet zeggen dat later in Hoorn, er wel degelijk een goede, nederlandstalige show werd gegeven!

Echt een mooi spookhuis dit, de Geister Villa van Sipkema.
Helaas niet zoveel te zien in Nederland, maar als je de kans krijgt, stap zeker eens in. Want dit is echt een prachtig huis!