Jonathankermisfan
Mooi stuk tekst al ben ik het helaas met 1 ding niet eens, de Propeller. Ben ik de enige die deze zaak geen uitstraling vind hebben? Misschien komt het ook door de locatie op de Heuvel, je loopt er nu niet op af maar ziet hem van de zijkant. Maat toch dat grijze, ik weet het niet. Daarbij mis ik ook het feit dat deze maar aan 1 kant van de arm gondels heeft. En ik miste in Tilburg decoratie en verlichting had ik het idee wat je toch niet verwacht op zo’n kermis.
Nig even een vraagje over Reis door Toverland….. hebben er dan 3 verschillende gestaan in Tilburg? Reis door Toverland, Reis dur Zauberland en Fantastische Reise 2? Of is er een van naam veranderd?
Ja en wat betreft die omwonenden en winkeliers op Besterdplein en Stadhuisplein, waarom klagen als er 13 dagen van de 365 zaken een kermisattractie voor je deur staat? Je bepaald zelf of je in de binnenstad wilt wonen of een zaak wil runnen. Wat betreft het laatste, wordt net gedaan dan of ze ik weet niet hoeveel omzet mislopen.
Ik ben van mening dat het Besterdplein echt wel goed kan worden ingevuld en er echt wel bezoekers komen. Oke niet zo druk als op de Heuvel etc maar toch heb ik het er in de tijd toen daar achterop 2 frontzaken stonden toch echt wel druk gezien.