Micha De gondels van de Pandora gemotoriseerd? Weet niet waar je dat gehoord hebt maar het zou juist zo moeten zijn als het nu is. Alleen door iets met het jumpen lukt de overslag niet goed.
Patrick-PDHmedia PieterRJ Je heb weer mooie foto’s toegevoegd met fijne teksten erbij. Leuk om te lezen hoe jullie hebben genoten. Ik zit nu al bijna een week in Tilburg en heb de opbouw daar voor het eerst meegemaakt. Ter aanvulling op de Break Dance no.1, er stond inderdaad en DJ te draaien.
Alex Jeroen-Geroniemo Gezien de kassa’s al onder handen genomen zijn zou het me niet verbazen als het front ook in die stijl meegenomen zou worden. Of het er mooier van wordt zal “Geschmacksache” zijn. Het is beter als in België, maar persoonlijk staat ie qua look voorlopig niet hoog in de favorieten. De diamant met bol draait weer, maar wel heel erg snel…. te snel als het me gevraagd zou worden. 😇 En de “live” DJ…… wat ik op een paar filmpjes zag was het voor mijn smaak geen toevoeging maar eerder een reden om te passeren. Dat denk ik overigens bij bijna alle “DJ’s” op de kermis. 🤣
DirkJeroen Alex DJ’s hoeven van mij ook niet op de kermis! Het gaat om de attractie en het volume wordt dan vaak ook te hoog!
Maurice Alex En de “live” DJ…… wat ik op een paar filmpjes zag was het voor mijn smaak geen toevoeging maar eerder een reden om te passeren. Dat denk ik overigens bij bijna alle “DJ’s” op de kermis. 🤣 Ik vind zo een DJ altijd wel een toffe toevoeging. Natuurlijk is de muziek die gedraaid wordt een kwestie van smaak, maar een exploitant wéét als het goed is wie hij vraagt/vastlegt en welke muziekstijl wordt gedraaid. In het geval van deze Breakdance hadden ze het prima aangepakt en de DJ op een zichtbare plek neergezet met een eigen booth inclusief LED screens e.d. Sfeer was in elk geval prima daar 😎 En nog een paar andere plaatjes van zaterdagavond; De Toxic staat daar overigens écht niet goed. Véél te smal! En voor bezoekers was het een uitdaging om de kassa te bereiken met al dat volk er voor… Het glas weizenbier heb ik maar overgeslagen op het terras. Wat een be-la-chelijke prijzen zeg… Over de Besterd zal ik maar niks zeggen. Wat een aanfluiting die opstelling daar, ongelofelijk!
Ronald Best wel vreemd die Besterd, 2 zaken minder. Dan zal de uitspraak wel worden verder niets ingeschreven. Maar bij zo’n formaat plein hadden ze wel even actief op zoek kunnen gaan. Geen 1 opgooizweef vrij? Calypso, Nostalgische Vliegtuigmolen, Golfbaan? Of wordt dit tegen gehouden door de gevestigde orde?
Hamtaro-Youri Ronald Wat missen we nog meer buiten het kleine reuzenrad? Had inderdaad meer ingezet bij die nostalgische kermis. Rare opstelling ook met zo’n net niet rondje.
LimBrabo-Wim Ben er vanmiddag ook over gelopen, wat een vreemde plaatsen voor de grote break-dance, de Aeronaut, dat is echt een straatje van niks, reuzenrad stond raar, hell raiders booster stond heel raar, 4 fun houses beetje veel van het goeie, mindere plek voor de sound machine. Mooie plek voor de free fall toren, Airborne en de polyp van Vader, de Airborne draaide vanmiddag half vol maar 2 minuten en dat voor 8 euro, beetje schandalig.
Hamtaro-Youri Die spoorlaan vind ik ook wel vaag met dat verplichte kronkeltje in de loop. Aan de andere kant snap ik wel dat ze daar de ruimte aan de zijkanten wat meer willen gebruiken/erbij willen betrekken. Maar volgens mij is dit een moeilijke lokatie om goed in te richten als je meer wil plaatsen dan drie grote zaken.(midden, links en recht)
Ralph2003 Hamtaro-Youri Misschien heeft het te maken met verschuivingen omdat hier volgens mij op dit plein de Gladiator was verpacht. Deze heeft hier al eens gestaan en toen was het plein toch beter had ik het idee. Het meest slechte stuk vind ik toch echt dat lege stuk aan de linkerkant als je voor de Aeronaut staat. Vorig jaar had je wel een dubbele opstelling met X Factory en Fun Factory. Ik zou toch echt de Broxlaan weglaten want daar staan op Aeronaut na alleen maar kopieën die op andere goede locaties al staan zoals doolhof, breaker, vr, jumper, wip, etc. Ook de zaken op het Stadhuisplein zie ik liever weer 180 graden gedraaid. Waarom na jaaaaren daar de boel andersom plaatsen? Zeker voor die bewoners van die flat.
John67938 Ralph2003 Denk dat ze dat expres hebben gedaan de Aeronaut daar, dan wordt dat stukje ook meegenomen met een publiekstrekker daarzo.
MutselMirella Ralph2003 Zeker voor die bewoners van die flat. De omwoners en winkeliers hebben idd best wat te zeggen in Tilburg binnenstad. 🤐
Ronald Hamtaro-Youri Die was ik zelfs nog vergeten, dus 3. Kleine Rad, Golfbaan en Opgooizweef ontbreken.
Vincent PeterCenturion Nou, dat zal meevallen als je Dusseldorf zag. Daar waren de topzaken ook aan de prijs en vergelijkbaar als Tilburg of hoger.
PieterRJ Ik zag de eerste twee foto’s heel vluchtig, maar ik dacht heel snel dat het een foto van Schiphol was 😂😂😂 Stond die politie daar ter preventie (toezicht kermisdienst) of waren ze puur voor de roze maandag (lees promotie voor roze in blauw)?
Amar PieterRJ Stond die politie daar ter preventie (toezicht kermisdienst) of waren ze puur voor de roze maandag (lees promotie voor roze in blauw)? Ze stonden er met een tent/kraam voor de promotie van roze in blauw 🙂