GhostRiderPeter Stefan-steamfunfair Goed bezig DJ-Semmie 😉 want Steamfunfair bestond nog niet toen he 🙂 Was er dat jaar ook (duh) en idd wat een geweld daar, we hadden destijds fraaie zaken, helaas nu wat minder divers maar ook niet verkeerd he 😉 Bedankt weer Stefan, laat de oude dozen maar komen.
Stefan-steamfunfair GhostRiderPeter Graag gedaan Supernova…hahaha! Gouden oude tijden, ook op het forum. 🙂 Binnenkort weer een nieuwe update uit 1999…!
Stefan-steamfunfair Tijd voor weer een update! We gaan terug naar augustus 1999, we hadden het geweld in Tilburg achter ons gelaten en het was tijd voor wat kleinere kermissen. Zoals Breda-Ginneken, Oudenbosch en St. Willebrord. Ook nam ik wat foto’s in Oosterhout. Breda-Ginneken: Oudenbosch, met een unieke zaak; Dino Park, als iemand weet van wie dit “spookhuis” is geweest en waar hij naartoe is gegaan, ik heb hem daarna nooit meer gezien! Sint Willebrord met de Break Dance van Hoefnagels en Body Shake wip. En als laatste voor deze update Oosterhout 1999, met de locatie op de markt met nog een “normale” kermis, kort daarna werd dit veranderd in het nostalgische plein. Ook stonden er voor het winkelcentrum de Bowling nog attracties inmiddels staan daar attracties en is de kermis naar het slotjesveld gegaan. Dat was hem weer, binnenkort weer meer!
John67938 Stefan-steamfunfair dino park is van “De Beer” geweest, is door zakelijke moeilijkheden verdwenen https://www.fangokermisfoto.com/ATTRACTIES-VERDWENEN/Spookhuizen/
Freek040 Stefan-steamfunfair Waar is deze eigenlijk gebleven? Deze heeft in de 00’s zelfs nog een jaar in Kerkdriel gestaan! Na Vught een paar jaar later heb ik deze molen nooit meer gezien 🙁
Koen Mooie foto’s, heb je toevallig nog meet foto’s uit die regio van de Butterfly en de Joyride Calypso? Die hebben in het verleden vaak in deze regio gestaan.
Amar Leuk om deze foto’s weer te zien, allemaal zeer herkenbaar van wat ik in mijn jeugd heb gezien en toen ook imposant vond! Bedankt voor het delen en ik kijk uit naar meer!
Ezra Freek040 dacht naar Oostblok verkocht. Heb deze idd rond 2004 of 2005 nog een keer in Middelburg gezien, daarna nooit meer
GhostRiderPeter Freek040 Is in 2009 verkocht naar Lunapark Dadak (CZ) Of deze daar nu nog is is onbekend.
LimBrabo-Wim De Butterfly rups, was dat toen nog onder Martin Dauphin uit Weert, met dat aanhangwagentje wat de aandrijving van de rups was, of is dat héél ver na die tijd?:
Koen LimBrabo-Wim De huidige Butterfly Rups is vroeger van oa Greiff (bouwer), Nijssen, Cox en Pijls geweest. De Butterfly Rups welke jij bedoeld is de huidige Amazone van Verbruggen. Deze is door Joep Jagers destijds op een middenbouw wagen gebouwd en later verkocht aan Arnold Por. Vroeger was dit inderdaad een rups met enkel de aandrijving op een wagentje en een losse kassawagen. Kenmerkend voor de oude Butterfly Rups waren de rood met witte peertjes onder de kap als verlichting.
Stefan-steamfunfair Tijd voor weer een nieuwe update! Foto’s uit 1999, september, oktober en december. We beginnen met Etten-Leur Noord. Made En een paar uit Prinsenbeek
Stefan-steamfunfair Breda-Princenhage Rijen Breda De Shake! Met op de achtergrond stamgast “Super Mouse”. Topper van de kermis; de Space Roller van Hoefnagels. Zoetermeer De bijzondere Alpha No. 1, voornamelijk in Duitsland actief. Break Dance Boesveld, oude style! Funhouse van Verwijk, ik ben de tel kwijt hoeveel versie’s dit geleden is!
Stefan-steamfunfair En de laatste van seizoen 1999. Een bijzondere kermis die helaas niet meer bestaat. In december was er een traditie om een kermis te organiseren in de Veemarkthallen in Utrecht, als ik mij goed kan herinneren deed KMG dit. Helaas bestaan de hallen er niet meer en de indoor kermis dus ook niet meer…gelukkig hebben we de foto’s nog! En met deze foto’s sluit ik deze post’s af. Op dit moment ben ik bezig met het uitzoeken van de foto’s van 2000…binnenkort dus meer!
DirkJeroen Stefan-steamfunfair Fun House van P.H. Verwijk is in 2004 gerestyled van Can Can naar Fun House en 2020 naar Fun Villa! Leuk weer die oude foto’s!