Jay-RideMaster Roderic1986 Ik heb de locatie ff opgezocht, en het lijkt mij een hele kleine kermis te worden. Zelf verwacht ik nu ook een kleine zaak, al is er wel gezegd dat het om grootvermaak gaat. Ik ben in ieder geval benieuwd wat het gaat worden. Zou het misschien om een funhouse / doolhof kunnen gaan?
Joordi Ik heb zo’n vermoeden dat we onze verwachtingen een beetje moeten temperen 😀 Mogelijk een wippie in de stijl van een Ghost Rider?
John67938 Normaal staan er ook een autoscooter, het kan best wezen dat die er niet staat. Zelf weet ik ook niet wat voor attraktie is, wel dat de eigenaar N. Sterrenberg is
Freek040 John67938 wel dat de eigenaar N. Sterrenberg is Nico kennende wordt het een leuke zaak die ook goed onderhouden wordt. Ik ben benieuwd! (Stiekem wist ik wel al dat het Nico was omdat hij zijn hele vriendenlijst op Facebook uitnodigde om deze pagina te liken 😉 )
John67938 Freek040 als er was terug gekeken. kondigde ik op 10 januari al aan dat N. Sterrenberg bezig was met een nieuwe attraktie waar ie al een jaar mee bezig was
Wim John67938, wat vind ik dit een geheimzinnig gedoe allemaal zeg. Zeg gewoon wat men weet, daar hebben we wat aan. Wil je het niet zeggen, hou dan gewoon je mond. Ik denk dat je een vorm van aandacht mist met dit interresante gedrag.
darryll Misschien een Roll Over van Italiaanse makelij zoals de Crazy Shake waar van Hezik destijds ook mee op de kermis stond
John67938 Wim als mij gevraagd wordt door de exploitant om even niks te zeggen tot de attraktie gekeurd is, dan doe ik dat ook niet. En ik weet zelf ook niet ééns wat voor attraktie het is. Alleen de naam, dat ie uit Italie komt en dat N. Sterrenberg de eigenaar is. En aandacht heb ik niet nodig hoor
Joordi Op hun Facebook pagina circuleert deze afbeelding: Een soort kleine achtbaan die waarschijnlijk wat snelle rondjes zal rijden?
PoliceOmar Joordi Had het gezien, er heeft nog iemand gereageerd en zegt dat het gaat om een Fabbri Spider… Ben benieuwd.
Martijn-maramsp Jep, ook voor mij is dit er 1tje die mijn maag zeer waarschijnlijk goed kan hebben. Veel succes gewenst aan de familie Sterrenberg!
Jonathankermisfan darryll ja had het gezien inderdaad haha. Wel een gave thema voor een Autoscooters! We hebben ons allemaal een beetje laten gaan met het denken van welke attractie gaat dit worden haha.
DennisvO Ik vond het wel grappig om alle speculatie hier te zien, voelt weer als vanouds haha. Had eigenlijk zelf ook wel op een spectaculaire zaak gehoopt, Fabbri Spider verhaal leek mij heel onwaarschijnlijk, maar dat was wel een leuke unieke zaak geweest.