Micha Maurice ziet er idd netjes uit(al ontbreekt het net nog op de foto’s 😛) Nog wel wat kaal aan verlichting maar geloof dat dat helemaal goed zal komen
Roderic1986 Micha Dat lag nog in de aanhanger. Als alle verlichting erin hangt is het net een discotheek onder het dak.
John67938 Ik zie net op de fb pagina van de pandora polyp. Dat de “crazy beach wip” ook van Straub is Draait nu in Putten https://fb.watch/7bNm5AipUh/
Joordi John67938 Dus toch… De wip stond al een tijdje op hun terrein onder de noemer van onderhoud, maar hij is nu dus daadwerkelijk van Straub.
Micha In oktober 2020 heeft de mini zweef van jordy van Dam het land weer verlaten. Er komt iets voor terug maar wat en wanneer is nog onbekend.
Joordi Kleine bump: De Chamonix rupsbaan begint zich langzaam te hervormen naar Rock-Star Palace, nu kwam ik het onderstaande ontwerp tegen op Twitter: Als het eindresultaat net zo mooi wordt als het ontwerp dan mogen we niet klagen! 😀 Huidige situatie:
Distroyer-ashwin LimBrabo-Wim Waarom dan niet, als je goed kijkt op het ontwerp, is het onderfront op het ontwerp het nu huidige front. Kan goed zijn dat dit deel straks naar beneden klapt, en dat er dan een front bovenop wordt geplaatst.
Koen Kijk maar eens goed naar de nieuwe tunnel dan welke er nu al in zit. Deze is al in de nieuwe stijl en machtig mooi. Ga er maar vanuit dat het front en zo er ook zo uit komen te zien.
Micha Jordy van Dam heeft een van de Europe flyers overgenomen. Welke is me niet duidelijk Dit is zijn eerste groot vermaak/familie zaak na de kinder zweef en oliebollen kraam Bron: jordy van dam
Micha Joshua1986 ik las ooit ergens nog een interview dat het een droom was van de eigenaar van de royal king om een kermis attractie te hebben. Beviel niet of komt er wat anders vraag ik me dan af? Met techno jumper word de techno dance bedoeld?