Kermis Roosendaal 2025
Tuurlijk kan de kermis in Roosendaal niet ontbreken, want het is zowat mijn thuis kermis! Ik kom hier zowat ieder jaar zolang ik al leef. Roosendaal heeft dan ook een speciaal plekje in mijn hart. Er is veel veranderd in al die jaren, zeker de opstelling. Vroeger had je de Pater Damiaan, maar sinds ze daar op gebouwd hebben heeft de opstelling flink wat wisselingen gehad. Ook de nieuwe markt heeft een tijdje mee gespeeld. Nu sinds 2 jaar lijkt het stabiel met de suikerplein, Oostelijke havendijk, Kade/ Kadeplein, oude markt. Op de tongerloplein staat dit jaar geen nostalgische kermis, die staat gemixt tussen de moderne kermis. Ik vind de opstelling redelijk, maar het plein met de autoscooters en stukje nostalgie heb ik altijd al niks gevonden. De oude markt is perfect dit jaar en ook op het suikerplein staat veel geweld. Qua attractie aanbod staat er een zeer nette kermis! Nieuw voor Roosendaal de maximum! Andere toppers zoals de Aviator en Energizer zijn ook aanwezig, zoals vorig jaar. Dit jaar als booster de Airborne! Verrassend, want vaker staat de booster maxxx er, maar dit is natuurlijk fantastisch! Voor de 2e keer. Ook vaste gasten zijn van de partij zoals de turbo polyp op zijn oude vertrouwde plek! Ook o.a. de break dance no1 van hoefnagels, Base jumper, Snowjet, Show time zijn aanwezig! Verder een mooi reuzenrad en natuurlijk de Katapult en zo staat er nog veel meer moois! Verder ook een mooi spookhuis de Ghost villa. Volgend jaar hopelijk de Phantom XXL in Roosendaal 😉 Het was goed druk en ouderwets gezellig! benieuwd naar de rest? Bekijk dan vooral de video! Enjoy