Ryank2304 Larss01 Ik zelf kom altijd met de fiets maar er zijn diverse plekken waar je kan parkeren. Parkeergarage Roselaar Parkeergarage Nieuwe Markt Parkeergarage Biggelaar Parkeerplaats Emile van Loonpark. Nog geen 5 minuten lopen van het kermisterrein.
Larss01 Ryank2304 ik bedoel niet zelf parkeren, had het over de exploitanten wegens ze bij Rosada bezig zijn. Kom zelf ook gewoon uit Roosendaal
LarsJ55 Larss01 Aah, ik denk dat het gewoon bij de stok zal zijn, pakwagens staan dichtbij het suikerplein.
Ryank2304 Larss01 Ah dat, ze staan verspreid door Roosendaal, maar meestal staan ze bij de Noordlaan en verspreid in de Borchwerf. Zover ik weet is Rosada ook nog gewoon bereikbaar.
Ryank2304 Larss01 Inmiddels staan er meerdere zaken op de Borchwerf, o.a de Energizer en de Ghost Villa. Daarnaast staan er ook gewoon pakwagens bij de Stok, daar staat de Dubai Pink Date en Abu Dhabi Clipwheel.
Larss01 Ryank2304 is heel lastig bereikbaar hoor, dat kruispunt daar ligt tot 8 september natuurlijk op de schop. Reed er van de week op de automatische piloot langs, was echt n gekut😂
LarsJ55 Ryank2304 Base Jumper - Suikerplein Energizer - Suikerplein Break Dance - Suikerplein Bon Voyage - Suikerplein Showtime - Curio parking Ghost Villa - Curio parking Le Papillon - Curio parking Maximum - Curio parking Wipp - Oostelijke havendijk Snowjet - Oostelijke havendijk Autoscooter - kade Lunapark - kadeplein Aviator - kadeplein Fire Fighters - Oostelijke havendijk Spinning Coaster - Oostelijke havendijk Airborne - Markt Turbo Polyp - Markt Fly Zone - Markt
Jonathankermisfan LarsJ55 de markt is ook wel een lekker pleintje en mooi dat de turbo polyp weer op zijn vertrouwde plek staat.
GhostRiderPeter Ryank2304 Plaatjes waren leuker geweest dan praatjes, wordt hier onderhand een slow chat topic 😉 Moet maar snel met opbouw beginnen he heren 😁✔
Ryank2304 GhostRiderPeter Heb helaas nog geen tijd om foto’s te maken. Hopelijk morgen bij de opbouw wel 😎
LarsJ55 Na een tijdje stilte voor de storm, zijn nu toch echt de eerste transporten gearriveerd! Morgen start de opbouw op het suikerplein, Oostelijke havendijk, en de kade. Hierbij zal een uitgebreide opbouw reportage volgen, hier de foto’s van vandaag!
LarsJ55 Opbouw dag 1 Maandag! Het is eindelijk zover de Roosendaalse kermis komt eraan! De eerste transporten zijn opgereden, zoals de Adventure Trip, Ghost Villa, energizer, fire fighters en de snow jet, vanavond zal er waarschijnlijk meer uit Alkmaar aankomen, misschien daar ook wat foto’s later van, hier de foto’s van vandaag
Jonathankermisfan Ik zag de Maximum rijden op de a17 afslag borchwerf. Die zal vast vanavond of morgen gaan opbouwen.
Ryank2304 Vandaag is het de eerste dag dat er opgebouwd mag worden. Vandaag mocht er opgebouwd worden op het Suikerplein en de Oostelijke Havendijk. Vroeg in de ochtend werden de stroomkasten geplaatst door Homan en Hoefnagels Electra. Hier een selectie van foto’s.
LarsJ55 Vandaag weinig foto’s gemaakt, te druk met het kijken… Maargoed ik kan het ook in woorden. De maximum is opgereden maar nog niet begonnen met opbouwen. Ruben Koet wad vandaag bij de energizer voor een speciale opbouw video. Voor de rest is de aviator aangekomen en die is al klaar met opbouwen. Dit jaar niet Hinzen, maar Van Der Salm met de autoscooter “Drift Zone”. En natuurlijk ook de attracties die er al waren, of klein/eet vermaak. Maar anders wordt deze tekst wel heel lang🫣 Hier een paar foto’s
GhostRiderPeter LarsJ55 Vandaag weinig foto’s gemaakt, te druk met het kijken… Lees in de weg lopen 😉