Svenjj Men schrijft dat het niet druk was door de warmte. Ik denk dat het meer met de prijzen te maken heeft. Een funhouse voor 5 euro wordt hier gewoon niet begrepen/ geaccepteerd. Phantom draait voor 6 euro. 3.50 voor de vliegtuigmolen en 3 euro voor de draaimolen accepteert men ook niet.
De grote variatie in vraagprijzen viel ons gisteravond ook op. Een Mexico, Fun House en Europe Flyer voor €5,00 vind ik aardig geprijsd, terwijl de Break Dance €3,50 rekent. En dan heb ik het nog niet eens over de Airrace Bungee die €10,00 durft te vragen, terwijl een Phantom en Booster Maxxx een stuk lager zitten, opmerkelijk…
Druk was het in eerste instantie wel, maar het noodweer gooide helaas net iets te vroeg roet in het eten om er een succesvolle zaterdagavond van te maken.
Er staat een heel goed aanbod dit jaar, mede doordat Geleen dit jaar precies tussen de grote kermissen van Deventer, Dordrecht en Assen in valt.
De Nieuwe Markt vond ik niet goed ingedeeld, de familie achtbaan stond een beetje in de hoek verscholen door de diepte van het spookhuis.
Ook de Europe Flyer vond ik niet sterk geplaatst aan het einde als middenop zaak.
En dan hebben we het nog niet over de plaatsing van de Aviator gehad. 🤭 Een misser van jewelste als je het mij vraagt. Omruilen met de Europe Flyer was een win-win situatie geweest.
Een mooie kermis die het niet treft met het weer en daarnaast enkele opvallende keuzes in de opstelling. Hopelijk wordt er de laatste dagen nog wat rechtgetrokken in de kassa lade.