Het is eigenlijk ook al wat ik in het verpachtingstopic zei.. 4 euro voor de Happy Spider is te veel, terwijl het voor de Turbo Polyp wel een redelijke prijs is.. Bizarre is nog dat de Future Dance €3,50 was en vele malen drukker.. Verder toen ik er was gisteravond, waren de Booster en de Phantom druk, voor de rest tja.. Heb zelf ook veel vrienden die zeggen dat ze voor de prijs veel liever
naar een pretpark gaan.. Was wel verrast over hoe rustig de Reactor het wel niet had.. Normaal gesproken liepen er altijd wel veel mensen naar toe, maar misschien omdat we hem ondertussen al 4x eerder hebben gehad, vinden ze het niet meer waard, geen idee.. Ben vandaag niet meer geweest, maar ben benieuwd of het morgen idd drukker is, aangezien het dan iets frisser is..
Weet trouwens niet of het gewoon de mensen zijn die ik ken, maar de kermis is over het algemeen sowieso afgenomen in populariteit.. Vroeger gingen we met hele groepen ernaartoe, terwijl nu het me moeite kost om überhaupt iemand te overtuigen om mee te komen, ook al woont diegene er 5 minuten vandaan.. Gisteren was voor veel vrienden idd te heet, maar veel wachten tot woensdag om te gaan omdat dan kortingsdag is..