PeterCenturion Zo rond een uur of half vijf een transport van naar ik vermoed de Dance Jumper gezien onderweg richting Haarlem of Hoofddorp.
LimBrabo-Wim Break dance middenbouw en kassa op A2 thv Eindhoven airport richting zuiden, kon niet zien welke het was.
DannyR Straks bij Cuijk Truck van Buwalda met woonwagen erachter. Ook reed er een donker grijze Daf slaapwagen achter als ik het goed zag. Ze reden richting Venray
kev077 Zojuist op de A61 tussen Viersen en Lobberich verder Duitsland in enkele transporten van een van de grotere zweeftorens (Ik denk die van Boos aangezien de mastonderdelen wit waren).
Dave-Daffie gisterenavond een deel van Around the world op de A16, een paars stuk achtbaan en wat pakwagens.
kev077 PeterCenturion komt er dan een toren in Bonn? Tot nu toe is er in de opbouwthread van Bonn geen toren te zien.
LimBrabo-Wim Op de A67 bij Venlo richting grens een truck met oplegger met witte Tower delen, kon niet zien welk land het kenteken vandaan kwam.
LimBrabo-Wim Vanmorgen heb ik ook nog een breakdance Reuver binnen zien rijden op de Rijksweg, van het weekend daar kermis, volgens mij was het de Future-dance ??