Joshua1986 Polyp middenbouw en autoscooter middenbouw van Regter in Boekel. Daarna onderstaande gisteren nog gespot in Zeeland (dorp) Zojuist in Weert een chassis wagen met woonwagen(tje) erachter vanaf de afrit richting Buwalda
LimBrabo-Wim Rond half 12 op A27 tussen Oosterhout en Raamsdonksveer richting Gorinchem de Police Academy spel wagen, denk uit Eindhoven?
DannyR Op de A15 bij Tiel transport van de Break Dance Van der Wiel. Aan de andere kant transport van Ordelman
Johan013 LimBrabo-Wim Op de A15 bij Tiel? Zal geen Air Borne zijn dan als hij van Hoorn naar Alkmaar gaat
LimBrabo-Wim Johan013 daarom vroeg ik waar de AB naar toe ging, als ie naar Alkmaar haar.. tja en dan weet ik ook heus wel dat die niet op de A15 zal rijden
Johan013 LimBrabo-Wim Nee snap ik wel 😉 Het was ook geen verwijt maar meer een conclusie…ik had mijn zin wat anders moeten formuleren..excuses
LimBrabo-Wim Reed zonet langs de Avia benzine pomp in Ittervoort, en zag dat deze 2 transporteren In de hoek staan, ff een tussenstop vanuit Hoorn, zag er geen personeel bij, weet iemand wat de volgende kermis is van de free fall van Boos?upl-image-preview url=https://forum.kermisclub.nl/assets/files/2022-08-16/1660636059-497728-20220816-094542.jpeg]
LimBrabo-Wim Ik zag deze Bierens oliebollenkraam staan bij tankstation Scheijwijk Hoogblokland/Gorinchem aan de A27 richting zuiden, kraam is denk ik op weg naar Oosterhout waar de kermis as vrijdag begint.
Eclipse-Randy Vandaag het complete transport van de Haunted Mansion zien rijden op de A61 in Duitsland in de richting van Koblenz.
Kevin Zonet op de A58 ter hoogte van Etten-Leur de nostalgische Cake-Walk van Reemer zien rijden richting Breda.