DannyR In Venray staat al een paar dagen op het industrieterrein een crème kleurige MAN bakwagen met volgens mij een rupsbanden erachter. Kassa is lichtgroen
Joshua1986 DannyR van boy boers? Die heeft een crème kleurige bakwagen dacht ik? Update; bedoel je deze man?
Ronald In Nijverdal. Het Basketbalspel voor de Kinderkermis volgende week. Schietsalon op transport voor Joure.
MartijnH Joshua1986 Nee die is het niet, die staat hier in Valkenswaard. Ik denk dat Rupsbaan van V/d Stad bedoeld wordt die heeft ook een beige man
DannyR Bij de zware cross kwam net het complete transport voorbij van de nieuwe Speed 32. 4 transporten
LimBrabo-Wim Kevin hebben vorige week in Dongen gedraaid, staan waarschijnlijk te wachten tot ze op volgende kermis terecht kunnen.
Kevin Zo juist in Raamsdonksveer gespot. Verderop staat nog steeds de rest van de polyp, tot vanavond verwacht ik.
LimBrabo-Wim Kevin yep, de kassa miste nog, de rest staat hier al ruim een week geparkeerd vanuit Laren.
LimBrabo-Wim Zonet Buwalda mouse 8basn transport op de A2 thv Eindhoven airport richting A58 Tilburg/A2 den Bosch
Ezra Verscheidene transporten rondom Zierikzee op doorreis. Oa Impact, Ghost Castle en aantal kramen gespot
LimBrabo-Wim Zonet op de A27 bij Breda richting zuiden, blauwe truck “Hoefnagels Shooting game” stond op de voorkant.
Johan013 En een uurtje terug een breake dance op de A27 bij Werkendam richting Gorinchem…maar kon niet zien welke precies. Was middenbouw getrokken door grijze Daf waar ook gondels op stonden