Joshua1986 Kevin vanuit laren gezien is het een redelijk logische plek om hier te parkeren. Al had ik dan eerder voor nieuwkuijk gekozen omdat hier ook een “kermis straat” is waar exploitanten wonen en er dus iets meer op gelet word
LimBrabo-Wim Joshua1986 das nog een km of 30 km om rijden, en dat is geld met de huidige brandstof prijzen, nu kunnen ze zowel via Waalwijk of via de andere kant A27/A58 Tilburg benaderen.
Johan013 Joshua1986 Ik vind het wel vreemd. Waarom parkeer je daar? In Tilburg is er toch ook plaats genoeg op een industrieterrein of parkeerplaats? Hier is ook helemaal geen toezicht lijkt mij
Joey013 Johan013 staat in Tilburg op de Ringbaan ook al een transport, en ze kunnen ook eventueel op het industrieterrein vlakbij het Willem II stadion
Joshua1986 Johan013 ik durf het niet te zeggen, er zal best een reden achter zitten. Parkeren kan je overal, zeker in tilburg
MutselMirella Joey013 en ze kunnen ook eventueel op het industrieterrein vlakbij het Willem II stadion Is verboden dit jaar.
Joshua1986 Waarschijnlijk is de vrijevaltoren al ergens geparkeerd in de buurt. Deze ochtend op de a2 was deze truck op de terugweg richting weert vanuit Eindhoven.
Johan013 Joshua1986 Klopt..in het Tilburg transport topic zijn er al foto’s van..transporten staan in Goirle
Joshua1986 Lambada thv woerden richting utrecht. Aan de andere kant nog een cz wip. Was lekker druk op de wegen met transporten. Zeker een tiental transporten gezien, helaas alleen van de lambada en gebr boos een foto
DannyR In Venray staat al een paar dagen op het industrieterrein een crème kleurige MAN bakwagen met volgens mij een rupsbanden erachter. Kassa is lichtgroen
Joshua1986 DannyR van boy boers? Die heeft een crème kleurige bakwagen dacht ik? Update; bedoel je deze man?
Ronald In Nijverdal. Het Basketbalspel voor de Kinderkermis volgende week. Schietsalon op transport voor Joure.
MartijnH Joshua1986 Nee die is het niet, die staat hier in Valkenswaard. Ik denk dat Rupsbaan van V/d Stad bedoeld wordt die heeft ook een beige man