Eclipse-Randy Vanavond rond kwart voor 8 op de A50 bij de Ewijkse brug richting Eindhoven de Pijl en Boog van Marcel van de Voer en even later op dezelfde weg de Schietsalon van Straathof.
Michaelkermisliefhebber De VR van Van der Weerdt gezien op de A9 bij Alkmaar, waarschijnlijk vanuit Schagen.
Eclipse-Randy Aan het eind van de middag vandaag op de A50 in Brabant in de richting van Nijmegen een geel noodstroom transport met daarachter twee bruin getinte Break Dance gondels.
Johan013 Eclipse-Randy Breaker van Lauwers die naar Van Duin- Por gegaan is misschien? Ik zag op hun Fb dat daar ook een gele vrachtwagen met de tekst '‘noodstroom ’' bij stond
Eclipse-Randy Rond 12.20 een Tjechische trip op de A50 richting Oss gespot ter hoogte van Ravenstein.
[verwijderd] Johan013 Wellicht op weg naar Dordrecht, er moet hier dit weekend een reuzenrad staan heb ik begrepen via de Facebookpagina van de gemeente. Zal straks eens kijken. 🙂
LimBrabo-Wim De grijper container staat hier in Raamsdonksveer morgen al 2 weken geparkeerd nadat de kermis afgelopen was, nu staat er de polyp bij die vannacht gebroken heeft in Laren in de wacht tot ze in Tilburg terecht kunnen. ]
Kevin LimBrabo-Wim Leuk om die eens in Raamsdonksveer te zien😀. Zou er nu dit jaar egt geen transport plaats zijn in Tilburg? Raamsdonksveer is nog wel wat uit de buurt om te wachten.
Joshua1986 Kevin vanuit laren gezien is het een redelijk logische plek om hier te parkeren. Al had ik dan eerder voor nieuwkuijk gekozen omdat hier ook een “kermis straat” is waar exploitanten wonen en er dus iets meer op gelet word
Maurice Zag een Jumbo molen en een aantal kramen staan in Weert langs de Bocholterweg (tegenover de Welkoop).
LimBrabo-Wim Joshua1986 das nog een km of 30 km om rijden, en dat is geld met de huidige brandstof prijzen, nu kunnen ze zowel via Waalwijk of via de andere kant A27/A58 Tilburg benaderen.
Johan013 Joshua1986 Ik vind het wel vreemd. Waarom parkeer je daar? In Tilburg is er toch ook plaats genoeg op een industrieterrein of parkeerplaats? Hier is ook helemaal geen toezicht lijkt mij
Joey013 Johan013 staat in Tilburg op de Ringbaan ook al een transport, en ze kunnen ook eventueel op het industrieterrein vlakbij het Willem II stadion
Joshua1986 Johan013 ik durf het niet te zeggen, er zal best een reden achter zitten. Parkeren kan je overal, zeker in tilburg
MutselMirella Joey013 en ze kunnen ook eventueel op het industrieterrein vlakbij het Willem II stadion Is verboden dit jaar.