LimBrabo-Wim Joey013 de Europe Flyer is 1 trailer met uitklap systeem, deze foto’s is overduidelijk een ATW, de tweede foto is een trailer met toren delen en gondels.
Joey013 LimBrabo-Wim jaa zeg ik toch, ik kwam de Europe Flyer tegen, en niet de Around the World 🤣 trailer met losse kassa erachteraan
VerwijderdeGebruiker Vandaag op de A1 Mastenwagen Europa Rad, Middenbouw en kassa PowerSurge vanuit (foei Eric) de Hijskraan van het Europa Rad.
LimBrabo-Wim Motorwagen en woonwagen en kassa, beide van Thriller spookhuis op A27 thv Hank richting Breda op weg naar Etten Leur of Best?? Was te laat voor foto van kassa wel nog foto van motorwagen.
GhostRiderPeter LimBrabo-Wim Best zeer zeker niet, daar komt de Haunted Mansion 😉 Etten-Leur is de bestemming idd 🙂
Joshua1986 LimBrabo-Wim Kleine correctie; dit is geen motorwagen maar een trekker met bakkie. Motorwagen is een bakwagen. Bij deze zet je het bakkie eraf en koppel je een trailer aan
Eclipse-Randy Vanavond rond kwart voor 8 op de A50 bij de Ewijkse brug richting Eindhoven de Pijl en Boog van Marcel van de Voer en even later op dezelfde weg de Schietsalon van Straathof.
Michaelkermisliefhebber De VR van Van der Weerdt gezien op de A9 bij Alkmaar, waarschijnlijk vanuit Schagen.
Eclipse-Randy Aan het eind van de middag vandaag op de A50 in Brabant in de richting van Nijmegen een geel noodstroom transport met daarachter twee bruin getinte Break Dance gondels.
Johan013 Eclipse-Randy Breaker van Lauwers die naar Van Duin- Por gegaan is misschien? Ik zag op hun Fb dat daar ook een gele vrachtwagen met de tekst '‘noodstroom ’' bij stond
Eclipse-Randy Rond 12.20 een Tjechische trip op de A50 richting Oss gespot ter hoogte van Ravenstein.
[verwijderd] Johan013 Wellicht op weg naar Dordrecht, er moet hier dit weekend een reuzenrad staan heb ik begrepen via de Facebookpagina van de gemeente. Zal straks eens kijken. 🙂
LimBrabo-Wim De grijper container staat hier in Raamsdonksveer morgen al 2 weken geparkeerd nadat de kermis afgelopen was, nu staat er de polyp bij die vannacht gebroken heeft in Laren in de wacht tot ze in Tilburg terecht kunnen. ]
Kevin LimBrabo-Wim Leuk om die eens in Raamsdonksveer te zien😀. Zou er nu dit jaar egt geen transport plaats zijn in Tilburg? Raamsdonksveer is nog wel wat uit de buurt om te wachten.
Joshua1986 Kevin vanuit laren gezien is het een redelijk logische plek om hier te parkeren. Al had ik dan eerder voor nieuwkuijk gekozen omdat hier ook een “kermis straat” is waar exploitanten wonen en er dus iets meer op gelet word