Joshua1986 larsdezwarte03 evert bakker exploiteert de booster, Remon is gewoon de eigenaar Peter skeeball hetzelfde verhaal, is van Remon. Maar dacht dat deze werd geëxploiteerd door Johan? Exploitatie van de zaken word door de tweeling gedaan volgens mij.
Jeroen-Sik Transporten vam de Show Time stonden vanmiddag romd 18.30 uur op de parkeerplaats van de Esso aan de A16 bij Zevenbergen. *ik hoor net dat die onderweg naar Dordrecht waren 😁
Erwin Michaelkermisliefhebber Michaelkermisliefhebber De familieachtbaan van Buwalda op de A9 bij Haarlem richting het noorden. Staat in Beverwijk
LimBrabo-Wim Zonet op de A58 bij Tilburg richting Eindhoven/Oisterwijk middenbouw en kassa van een scooter, op het middenbouw zeil stonden de letters D G.
Youri Joshua1986 Deze kwam ik ook tegen (de Gondelwagen) op de rotonde tussen Gemert en Beek en Donk. Ging richting Veghel.
Joshua1986 Youri dan heeft die toch nog aardig kunnen doorrijden ondanks de file Maar gingen ze niet richting thuislocatie? Langenboom is daar ook in de buurt
DannyR Youri sinds wanneer heeft een autoscooter gondels? Volgens mij heet het nog altijd een chaissenwagen
larsdezwarte03 bij rotterdam op de brienenoord een wipje weet alleen niet welke precies er stond op de zijkant crazy dance maar was niet die ene die in nederland reist
DirkJeroen larsdezwarte03 Dat zal die van Gysberts uit Belgie zijn. Onderweg naar Leiden voor de kermis bij de Lakenfeesten.
LimBrabo-Wim Zonet op de A50 richting Uden thv Ravenstein, truck met spel container, bovenrand paars en aluminium kleur rolluiken.
Vincent Maandag op de 61 in Duitsland bij Nurbergring de High Impress transprten van Oberschelp zien rijden.