Xxldasoriginal-Melvin Zojuist op de A27 thv huizen richting Utrecht 2 transporten van de booby trap hotel en een transport van de buggy van stuy.
Peter Maurice die kwam in ook tegen op de A2 maar dan thv Weert. Was gister zowiezo nationale kermis verplaatsing dag heel veel tegen gekomen.
Eclipse-Randy Zojuist rond 22.00 een transport van de Heroes City gespot op de A50 bij Oss richting Oss-Den Bosch
kev077 Vandaag om net iets na 10:00 de transporten van Oberschelp met zijn High Impress op de A61. Weg uit Geldern en op weg naar……
Eddy kev077 Weg uit Geldern en op weg naar… Volgens mij op weg naar Pforzheim https://www.facebook.com/118739878183921/posts/pfbid02kA46kyjWAi4JCzdMHjguP4M7v7ZnkTyAj8SRxJnv9LR3263iQZPURXATroSWuZj8l/
Roderic1986 Afgelopen donderdag een hele berg transporten net buiten Kassel richting Erfurt. Gisteren meerdere transporten op de A1 richting Apeldoorn.
LimBrabo-Wim Zonet op de A15 net voorbij Tiel richting Gorinchem transport met een booster, paars groen een witte kassa/logo. Bij Tiel een witte truck met gouden letters "Pusher Palace’
Joshua1986 larsdezwarte03 evert bakker exploiteert de booster, Remon is gewoon de eigenaar Peter skeeball hetzelfde verhaal, is van Remon. Maar dacht dat deze werd geëxploiteerd door Johan? Exploitatie van de zaken word door de tweeling gedaan volgens mij.
Jeroen-Sik Transporten vam de Show Time stonden vanmiddag romd 18.30 uur op de parkeerplaats van de Esso aan de A16 bij Zevenbergen. *ik hoor net dat die onderweg naar Dordrecht waren 😁
Erwin Michaelkermisliefhebber Michaelkermisliefhebber De familieachtbaan van Buwalda op de A9 bij Haarlem richting het noorden. Staat in Beverwijk