Keithrides afgelopen woensdag de kassa van de Discovery door een vriend van mij gespot in Kerkrade bij Swinkels
Bart Op de Markt in Vlodrop staan wat autoscootertransporten voor een kermis die morgen zou moeten starten? 😅
Michaelkermisliefhebber Gisteren rond 22:00 de Pusher van Sipkema op de a7 bij Heereveen richting het westen. En vlak daarvoor nog een kermistransport gezien wat leek op een grijpkraam.
Kevin-KJP Net in Weert hier om de hoek de Cranes van van Tol en de Adventure Ride van Dauphin zien staan.
Maurice Ik denk dat de River Rafting zo weer de boot op gaat. Vanuit kantoor zie ik transporten staan in het haventje en er komt nu ook een kraan van Evertz aan gereden 😉
kev077 Net rond 19:30 3 transporten van een Duits reuzenrad op de A61 bij Kaldenkirchen richting de A74 en A73 over Venlo, verder Nederland in. Kon wel eens het Roue Parisienne zijn qua kleur samenstelling.
Kevin-KJP Vanmiddag in Weert een deel van het Dragon Familie Achtbaan zien rijden op de Ringbaan Oost, andere deel stond op de thuisbasis van Familie Hinzen
MartijnH Vanochtend de Jumbo van Ordelman op de A67 in de richting van België (onderweg naar Hasselt?)