Patrick Ik kwam net op de a12 in de richting van woerden bij de meern een chaissenwagen tegen. Kon hem alleen niet direct thuis brengen.
sander1972 Vanmiddag om 12.30 een breakdance op de a2 bij Geldermalsen en op de a15 bij Meteren de crash car
RaymondVec Zojuist op de A44 net voor DΓΌsseldorf, de middenbouw van de Gladiator. Wat een machtig transport is dat toch, helaas net te laat voor een foto.
RollingBear-Rens 16-10-2019 17:30 Churros (Benner?) gespot met (auto)pech op de vluchtstrook langs de A28 bij Zwolle richting Wezep
Niels Eind van de ochtend op de N266 bij Someren, de Break Dance no.3 van Hoefnagels richting de A67 en Breda. Op de A2 bij Susteren richting het Noorden een woonwagen combinatie en verderop in de zelfde rijrichting de nieuwe Viskraam van Van Wijk. π
sander1972 Langs de A27 bij houten breakdance op de parkeer plaats. Met de midden ton van New york Daar achter een aanhanger met grijze zeilen, zal er wel bij horen. Of een scooter wagen
MartijnH Vandaag een transport van de Olympia Looping bij het Esso Tankstation bij Oirschot aan de A58
Keithrides afgelopen woensdag de kassa van de Discovery door een vriend van mij gespot in Kerkrade bij Swinkels
Bart Op de Markt in Vlodrop staan wat autoscootertransporten voor een kermis die morgen zou moeten starten? π
Michaelkermisliefhebber Gisteren rond 22:00 de Pusher van Sipkema op de a7 bij Heereveen richting het westen. En vlak daarvoor nog een kermistransport gezien wat leek op een grijpkraam.
Kevin-KJP Net in Weert hier om de hoek de Cranes van van Tol en de Adventure Ride van Dauphin zien staan.
Maurice Ik denk dat de River Rafting zo weer de boot op gaat. Vanuit kantoor zie ik transporten staan in het haventje en er komt nu ook een kraan van Evertz aan gereden π