DannyR Bij Hoefnagels in Swalmen staat een gedeelte van de Gladiator. Ook staat er een voor mij compleet onbekende autoscooter gedeeltelijk opgebouwd. Het lijkt wel of het een nieuwe is
Alex Heel veel KMG spul gezien in Neede, en nee geen foto’s gemaakt. Avenger Black Out Fire Ball Sky Swing En nog wat meer, maar hoe het heette dat ben ik vergete. 🤦🏼
Alex Alex En nog wat meer, maar hoe het heette dat ben ik vergete. 🤦🏼 Jump Street staat er ook. En ondertussen was er ook al weer wat weg.
Erwin Vanmorgen vroeg de Bomber booster op A6 net voor Lelystad. En in de middag de crazy clown Familieachtbaan ook op de A6 richting Almere.
Kevin Erwin Deze zag ik bij Hooipolder rijden vandaag, toch benieuwd waar die vandaan kwam dan. Kwam uit Sneek zag ik. Dan heb ik waarschijnlijk een soortgelijk transport gezien.
_jasper_ Gisteren een transport op de Duitse A61 in zuidelijke richting van een trailer van een coaster met enkel paarse onderdelen (o.a. pilaren).
GhostRiderPeter Kevin Sneek idd 😉 En die stonden gisteravond weer op de thuisbasis 👍 En bij daglicht stralend in de zon 😉
LimBrabo-Wim Zonet op de a15 richting Tiel een kermis transport een blauw fluorceren gele attractie ik dacht iets te lezen van een supernova,??? het leek een beetje op een kmg slinger.
Eddy Alex huh, dat is dan al de 2e recente nieuwe attractie die alweer snel weggaat uit dat park. Ook de voormalige “The Beast” KMG Move-it 24 kwam hier vandaan.
Joshua1986 Eddy misschien financiële problemen daar? Dan leveren “nieuwe(re) zaken” die populair zijn geld op. Of misschien voor onderhoudt naar kmg toe. Kan natuurlijk ook nog.
Freek040 Eddy huh, dat is dan al de 2e recente nieuwe attractie die alweer snel weggaat uit dat park. Bakken is een permanente kermis waarbij exploitanten hun zaken exploiteren. Het heeft dus verder niks met het park zelf te maken. Toen ik er 2 jaar geleden was, hadden zowel de Move-It als de Freak Out erg weinig kladizie. De andere zaken zaten allemaal vrijwel non-stop vol. Dan snap ik wel dat die exploitanten deze zaken weer snel verkopen om iets anders in Bakken op hun standplek neer te zetten.