Svenjj Nico Goed punt! Niet het juiste topic, maar ik vraag het toch; enig idee wat daar nog meer z’n opwachting maakt?
DannyR Net bij Tegelen. De Rode Scania trekker van van de Molengraft dir bij het spookhuis zat achter op een dieplader van een truck handelaar
Johan013 Op een erf van een boerenbedrijf in het Zuid Hollandse Langerak staat dit transport al een paar weken. Voorop de trailer staat een kassa en voor de rest lijken er gele achtbaan delen op te liggen. Er staat een Wiite Actros voor. Kan niet dichterbij komen op foto’s te maken
Svenjj DannyR die zag ik iets verderop bij Roosteren ook rijden.. Zal vanmiddag eens een rondje maken om te kijken wat er al aanwezig is
Keithrides Daarnet bij de a2 richting sittard een funhouse of iets dergelijks gespot geen idee waar deze naartoe gaat
GhostRiderPeter SkitJordan200311 Hiervoor had je het TT Kermis Assen topic al mogen en kunnen openen 😉 Bij deze heb ik dat voor je gedaan, kunnen we daar verder met transport, opbouw, draai en afbouw foto’s 👍 TT Kermis Assen 21 t/m 29 juni
Niels Vanochtend drie trailers met Reuzenrad gondels gespot op de A50 tussen Nijmegen en Oss. Waarschijnlijk vanuit Deventer naar? En bij ons in Deurne o.a. de Show Time, gearriveerd vanuit Deventer.